Hiperplasia endometriali cistic glandularia

L'iperplasia di l'endometriu hè una malatia ginekolozia serosa chì cunsiste in i seguenti. U tessuti chì trasfurmà l'utru (endometriu) per diverse razze persone, crescenu in u voluminu, è purga. L'iperplasia endometriali pò esse:

L'iperplasia simplica hè un ingrossu di a capa di l'endometriu senza cambià a struttura di i celi; Glandula impedisce a prisenza in i capiglii di u tissue d'estructuras non specifici (l'adenomatosis). Cù iperpasi glandulari-cistiali di l'endometriu, formations patologichi - quisti - sò stati scuperte in l'armata di tissuti. In quantu a forma fibrosa glandulari, si trova principarmenti in a forma di pòpuli - formazioni benigni in l'utru. L'ultima forma di a malatia hè a più cumuna in a pratica mèdica.

Hè separatu, una forma atipica di iperplasia endometriali chistera glumularia deve esse distinga. Hè una forma precancera, a diversità di i fibru glandulari-cistichi è glandula, chì u risicu di l'isviluppu di u canti d'endometriu in stu casu hè di 10-15%.

Causes è sintomi di a malatia

L'iperplasia endometriale gisticale glàndula, cum'è l'altri tipi, si trova, com'è regula, contru u sfondate di cambiamenti hormonal significativu in u corpu (in normi in i zitelli in l'adulescenza è in e donne durante a menopausii). Inoltre, u sviluppu di sta maladie pò cuntribuisce à e donne di pesche, a presenza di i chisti follicle, amenorrea è l'anovulation.

U sintimu sintimu di l'iperplasia endometriali hè u sangru, chì pò esse scarce o boni, sicondu parechji fatturi. In cunsiquenza di l'emorra, pò esse simuli cummincianti cum'è a debule, marvagiana, a dimissione di l'emoglobina in u sangue.

Se a malatia hè accumpagnata da una mancanza d'ovulazione, l'effettu pertinente serà una infertilità, a suspetta di chì spessu porta una donna à un medico.

Hè ancu avissi nutatu chì a hyperplasia glandulari-cisticaria di l'endometriu pò è ùn ùn manca di asimptomàticamente o manifestazione com a ughjettu irregular in l'abdomen. Questu cuncorrebili significativu di u diagnosticu, per ellu chì un medico suspeva l'iperplasia, a histerecoscopia hè realizatu, è l'ultrasound hè stata utilizata per sapè s'ellu u pacienti hà ancu cù polistichi cististi glandulari di l'endometriu.

Trattamentu di iperplasi cistogeni glandular endometriali

U trattamentu di sta maladugia hè assai individuu è dependa di assai fatturi: l'età di a donna, a cumpusizioni di a so figura, l'estatus di salute generale, a prisenza di e malatie cronica, u so desideriu in l'avvene per avè i figlioli, etc. Hè importanti hè a varietà d'iperplasi.

Siccomu a causa di a malatia hè spessu oculta in u disordine hormone, hè ancu trattatu cù drogheri hormonal (progestini è progestogeni). Prima di sta prucessione kirurgia sguassate pòpuli (in casu) è l'endometriu hiperplastique stessu. Questa prucedura di u leggerezza, se ne necessariu, si ripetuta sei mesi dopu, se a malatìa recursa. Una biopsia di cuntrollu hè necessariu di cunferma chì l'iperpasi ùn anu passatu in una forma cancerosa.

Se l'iperplasia hè atipica, u so trattamentu tratta d'un ginecologu-oncologu. Se a terapia d'hormona di i risultati è a donna voli avè più figlioli, i medichi ùn pruvà micca à vultà mette in estremi, ma se l'iperplasia avanza, i paesi sò offruti intervinzione chirurgica (eliminazione di l'utru) per impediscenu u sviluppu di u cancer.