Cume una torta "Medovik"?

In l'edizzioni di i buttreghi pudete cumprà una varietà di tagliutti. Ma, sfurtunatamente, ùn sò micca sempre i so aspettabi: o ùn sò micca assai gustoso, o micca assai freschi. Inoltre, l'oghje, quandu anu fattu taglienti, i fabriziari aghjunghjenu un gran numaru d'additivi natuurali, sapori di sustegnu. U mantellu in a maiò parte di i casi hè sustituitu cù a margarina. Tuttu chistu nun hè u migliori modu per l'affettu di a qualità è di u gustu di u pastellu, à a nostra salute!

Di sicuru, micca tutti i pasticci sò coceriti in casa. Ma u pastellu "Medovik", hè a postrulì chì alcunu uttene riceve. U gustu di vaghjime ùn hè micca troppu dolce cù un aroma di meli agradable. A ricetta pè u pastellu "Medovika" hè assai simplice è economicu. Ora avemu amparatu à fà u cake di Medovich, perchè ùn sia micca peghju di u compru, è ancu parechji volte più diliziosu è aromaticu.

Torta "Medovik" cù crema agria è prunes - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Cume a tazza di "Medovik"? Fighjemu, forsi, cù a preparazione di a pasta. Per fà quì, pigliate l'ova è rumpia cù 1 vetru di zuccheru. Add butter, melu è l'acitu, sosa.

Avemu da piglià un bonu scappatu cù un mezcladoru è mette a messa in un bagnu di acqua. Fate ferite è cocilu, remichjendu constantemente, circa 6 minuti. Puderete aghjunghje a farina è amassi a massa uniformi. Dividisci in 6 partiti idèntii è ogni parte hè rolled in una capa. Indùscenu cù 180 °, circa 10 minuti, finu à u marrone scumutu.

Pane tagliate si trovanu annantu è avemu principiatu preparà a crema. Aghju battutu u crema agria cù u zuccaru restante è a mantra finu à una cunsistenza magnificente. Prune in tagghiate in pezzi petite.

I pastes cu frisca sò stati nantu à l'altri, abbundantemente lubricate ogni crema cuciata è piumate sandwich. Prussia cake Medovik cun a crema agria hè colata per un paru d'ora in a fria, per ciò chì hè tutta sana.

Una ricetta simplice per un pastellu "Medovik"

Sè vo vulete vulete affaccià un pastellu, ma ùn hà mai fattu, allura sta ricetta hè solu per voi.

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Fate a mantega fridda cù una furcedda è aghjunghje a farina. In un pezzu separatu, cunghje u latte, u salinu è l'ovu, vendu bè è aghjunghje a mantra. Amminimu a pezza cù e mani è dividite in 10 parte identica. Scacciate i pasticcerie è aghjunse u fornu à 200 °. Impruddite cù cura di e pasticceria, chì sò assai frutti è fragili.

A crema hè assai simplice, ma se avete u tempu liberu, pudete sperisce in modu sicuru. Mettite l'ova cù u zuccheru finu à chì una furmazione bianca hè furmata, aghjunghje a farina, u latte è a coccia in un focu dèbitu. Quandu i so belli picculi appressivu, sguassà immediatamente a nostra crema da u pianu. Prestà seguità dinò, ma l'ovu pò "curl up" è a crema spoor. Se vulete dà a crema un gustu insoliticu è un gustu delicatu, aghjunghjenu un sachet of vanillin. Cù un foglie, fricciate ogni torta è a mette in a frigorifia per chì soffia.

Se u vostru figliolu vi circammu un dulce, da quì hè u tempu di cocchi un pastele di meli. Sì ùn avete micca u tempu, ùn avete micca averebbe purtà a cuttura, pudete lubricate i tanniculi finti cù u latti condensata spessu. Allora vi pò piglià a vostra propia ricetta per fà u cunti di u meli cù u latinu cunclusu.

Avete vistu, ùn hè micca difficiule di cocchi un pastele.