Sarah Jessica Parker: "Sendo una mamma è una stella in u stessu tempu hè faciule!"

Sarah Jessica Parker hè amatu assai di i spettaculi in u mondu, hà visitatu a Russia in pocu tempu, induve ellu presenta a so nova fragranza, chì hà criata inspirata da u ballu russu. In Russia, Sarah hè cunsideratu un standard di feminità, semu e ugguali à ella, è ùn hè micca surprisante chì l'arrivata di l'attrice hè divintata un rigalu di novu annu per i fanali.

Hà ammenta chì, anche ella ùn possa sapienta prufonda à a storia di a cultura russa, apprezzé è admira arti, perchè in parechji New York, a dramma di classici russi sò spessu jugatu in New York, è e ballet di a Russia anu sempre avutu da a ghjustificazione di l'admiraturi di l'escola russa. L'attrenda cù un magnificu divertimentu di visita visitatori d'artisti russi, spessu sottu una introducció à l'Academia di a musica di Brooklyn:

"U ballu hè sempre stata a mo pasione, è ùn sò micca sapete tutte e sutilità di questu artu, puderaghju ancu a bundanza creazioni di i patroni russi".

U sensu di bellezza

Cum'è un sapore sottili di bellezza, Sara in tuttu u sensu di a so vita prova di sentu è di ripintà a so visione à creà unicu, senza cuntrariu di tuttu fragrances:

"Prima hè un pensamentu, atturciutu in mente, si sviluppa gradualmentamente più chjaru. Inspiration veni di colpu. Questu hè ancu un odore in u viaghju annunzitu in u viaghju, annantu à l'urighjine di quale aghju pruvatu d'amparà più, o l'aromatizzu aromatizzante di e belli fonti è e piante chì venenu da e piani di i muntagni Maroccu. Aghju purtatu a mo idea à u persunale di u dipartimentu di perfumeria, avemu discuttu cù l'urdinate è tutti sò i so penseri, cuntribuiscenu a so parte di u piggy banku di produzzione generale. Allora un nuvellu sapori unicu nasce, è spessu parechji variazioni. Ogni dittaghju hè impurtante per mè, perch'e sò spessu offerte e mio varianti di u dissinnatu di buttiglia. Eiu assai furtunatu cù u direttore creatò, Ghjuvanni Dinapoli, chì pò sempre claramente è intelligibile spiegà cumu a mo versione ùn hè micca ghjustu o elogi per un mudellu ben cunfurmatu.

L'estrema ùn amamene a so prufumiera hè una parte integrale è impurtante di a so vita:

"Com'è zitellu, secremente chì mighjene a mo mamma, impannillatu in fragrances matiques è sighjendi di u me stessu buttiglia di perfume, ùn pudia micca crede chì avaristi avutu a meia linea di perfume!

E so visi nantu à a vita

Sarah Jessica Parker sà sempri ciò chì voli, è hà a so pròpia parolla di tuttu. Nantu à l'attuali femeni l'attrìzia hà dichjaratu apertamentamenti:

"A donna ùn li devi nulla à nimu. Ùn diceraghju mai chì alcuni ùn hè obligatu o micca obligatu à fà. Tuttu ciò chì a donna hà bisognu hè di fà ciò chì hè satisfacente. Dopu tuttu, quandu una donna si senti cusì, ella pò verificà veramente a so verita natura è prumesse a vita ".

Sò esse un omu authentificatu, l'attrice ùn hà micca paura di cambià:

"U cambiaghju annu, cum'è l'altri populi. Questu hè invariabili, perchè a vita sempre a so propria correzione, a visione di a persona di una persona cambia, è cun ellu i so piani è i preferenzi. Ùn si pò dì chì in l'ultimi deci anni sò diventatu tutte diversità. Aghjustassi tuttu ciò chì succede per mè, bè è dolce, tutti i mio sbagliati è l'esperienza resultanti. Ùn aghju intesu di l'opinioni di l'altri è ùn dispiace mai nunda! Nuddu pò sapà megliu per elli ciò chì hè veramente in a mio ànima è a vita. E quale ùn hà micca averebbe?

E règule di a vita di Sarah Jessica Parker

L'attrice hè scritta bè a so vista principale nantu à a vita è l'abitudini:

In i persone, aghju apprizzatu u primu di u scopu di sapè quantu pussibule. Ùn sò micca capitu chì a ghjente ùn ci sia intolleranti. Una donna hè bella quandu puderia esse ella. A megliu chì una persona pò fà per ellu stessu hè di leghje un libbru interessanti. L'ublimu ideali per mè hè ova frittu cù salsicce o bacon, fagioli è cruciverdi pane tostato. Intantu i jeans è una fuglietta scelta i jeans. Perfume o make-up: hè impurtante, è di qualchì altra cosa.

Diffigurenzi di maternità

Una persona talentu hè talentu in tuttu! E Sarah Jessica Parker, essendu una gran mamma, diventa un esempiu per parechji è in questa scusa di a vita di a donna. Fans spessu aduprate how easy it is for an actress per esse una stella brillanti è brillanti è una donna affidata, affidata. Ma Sarah ùn hè micca cunzidiratu stessu spettaculu è parlà francamente nantu à i sapori di a maternità di successu:

"Sendo una stella è una mamma ùn hè micca ghjustu difficultà. Hè cchiu difficili di essiri a matri quannu i vostri oportunità sò limitati, perchè tanti pirsuni necessitevanu e cose simplici è necessariu. È ùn sò micca cunsideratu una stella in tuttu. Sò una attrice, è questu, per suprattuttu, hè una professione publica, sò sempre in u focu è in u centru. E pensu chì questu questu prufittu nantu à e so altre mamma chì travaglia. Sfortunatamente, assai madamini in stu mondu anu un tiempu difficiuli, è cumu si puderaghju esce quellu chì hè dura per questu?

A scelta glamour Cary in a vita hè sempre stesurazzione stella, ma dichjara chì ùn ùn faci micca sforzi speciale per l'aspetta perfetta:

"U me passatu di vita ùn implica micca una cura medite è dipinta per voi stessu. Sò una mamma, constantemente in affari, cura, cusì "abitudini di bellezza", i sicreti di quali sò assai interessanti per parechji, spessu sottumessu à u minimu necessariu. Aghju pigliatu dinò un aghjurnamentu, aghju rispostu per appiecà a lotione, quarchi tempu abbastanza per un paru di prucessu è tuttu. Allora aghjunghje in u mo ciclu di l'affari, pruvatu di piglià tuttu è micca missu nunda impurtante.
Leghje ancu

Successive actress, produtore di u canali TV HBO, scumore è scrittore talentu, oghje Sarah Jessica Parker ùn hè micca amiche questu sensu di cuntinuà tuttu ciò chì faci in vita:

"Vulendu viaghju è amparate e cose novi, acquistanu cù persone interessanti. Sò un omu felice, sò assai chì ùn aghju mai sognu!