Lavatu di u nasu cun sali è salitu

In i sinus nasali u polu è i battiere sò constantemente accumulate, è quandu u sviluppu parechji sinusitis è rinite, anziane, mucus è pus è sò furmatu. Questu porta à prucessi infjammatori è diffiuli di respira, un risu in a temperatura di u corpu. Lavurendu u nasu cun u sali è u salitu hè un mediu fugliali ppruvatu di purificazione di i peccati mandibularea, chì aiuta micca solu di ridivà di u friddu cumuni, ma ancu per sguassà i microorganismi patogeni di a mucosa.

Puderaghju lavare mi u nasu cun soda?

Comu regula, i medichi ùn anu micca urganizatu usà una soda solu di soda, ma chì parechji persone anu da esse assai efficace. U fattu hè chì u bicarbonate di sodium hè un alkali, mentri chì a superficia di e mucosa di u corpu umanu hè duminatu da un medio acìticu. Lavurendu u nasu cun soda senza ingredienti supplementari pò disturbà fermamente a microflora è u nivellu ph, chì causanu irritazione è sequenza, pruvucà a furmazione di crosta è a distruzioni di i vini.

Rinfria u nasu cun sali è u sali

U mischju di cumpunenti cunzidiratu, in cuntrastu à una solu solu di soda pura, hè eccellenti per i vite di sinus.

Salt, in particulare l'urigine marina, hè un agentu antisépicu, antiinflamatori è antibacterial. Contene assai elementi micro è maculati, soprattuttu di sodium, calcium, potassiu è magnesiu, ma in a formula di salmetta chimica hè ancu seleniu, ferru, flúor, zinc, cobre è manganesi.

In cumbinazioni cù u soda, u pruduttu scrittu permetterà alcuni risultati:

Cumu lavu u nostru bocu cù u salinu è u soda?

Ci hè 2 ricetti pruvucati per a preparazione di suluzione medicinali.

Tool number 1:

  1. In acqua calidez, aghjunghje una mità cullera di baking soda è u sali di u mare , stitch.
  2. Dopu dissolvi u cumpunenti, rinfriscà i peccati.
  3. Repetite 3-5 ora ogni ghjornu.

Se ùn ci hè micca marina, pudete aduprà u salinu cum'è in a ricetta presu.

Tool number 2:

  1. In 200 ml d'acqua cù una temperatura di 36-37 gradi, dissolve 1 cota di salata è sosa.
  2. Aghjunghje una gościa di alchimia alcoolica di iodu à u liquidu.
  3. Rince u nasu à 6 ghjorni à ghjornu.

Per fà a prucedura sò e tei tippi attraversata sfattata in forma cù un pinnimu curvede, chì hè inseritu in u nostru. Dopu assicurà u capu versu a volta, hè necessariu di vende a solu suluzione di trattamentu in a cavità nasale (hè pussibile attraversà u liquidu) per questa scorri da l'altra à nasalesi o da a bocca.

A prima volta sta manipulazione pò esse sbagliata è displegiosa, ma dopu qualchì sessione serà più veloce è megliu.

In l'absenza di una teapotica speciale, pudete aduprà una gingiva di gusca sterile, una ghjinnaghju o simplicità suluzione cù una solu da un bottu di fondu pianu, palme.

Pudete lavore mi u nasu cù u salinu è a soda per profilassi?

A tecnica cuncipitu di a purificazione è di a disinfettazione di i peccati hè perfetta per a prevenzioni di a gripe è ARVI. Duranti l'epidemica, hè cunsigliu per lavare di u nostru ghjornu à ogni ghjornu à a sera di a sera. Questu hà rinfurzatu l'immunità locali, rinfreschi i battìri da i membranze mucosa chì anu pricatu in e 24 ore, disinziete e tene e cede u molu acumulatu, crosta secca. Adupratu particulari à l'inguernu è in u tempu di primavera, quandu u corpu hè più vulnerable à i microbicchi patogeni.