Violazione di u flussu di sangue durante a gravidanza

Viulazione di u flussu di sangue durante a gravidenza pò purtà cunsequenze irreversibile per u zitellu. A ritardia di u sviluppu di l'intrauterine, l'ipocesi, vici incompatibilii cù a vita è ancu a morte di u fetu - hè una lista apprussimata di e cumplicazioni chì pò esse risultati di una malfunzione in u sistema funzanti di mamma-placenta-zitellu. Cusì, sapendu ciò chì pruvà a violazione di u flussu di sangue durante u gravidenza, i medichi seguiani dinò a cundizione di a placenta è pruvate à piglià tutte i fatturi di risicate possibili à u principiu di a gravidanza.

Causes di disordini di u flussu di sangue durante a gravidanza

Ogni sapiulu chì a placenta hè un urganu temporale speziale chì unisce i dui sistemi circulatori: u fetu è a mamma. U propiu immediatu di a placenta hè a distribuzione di nutrienti è a prutezzione di migliori. Inoltre, u corpu exhibe u pruduttu di l'attività vitale di un petit organismu. A placenta interaccetta cù u sistema vascular di a mamma è u so zitellu, da induve i dui tipi di flussu di u sangue: utteras placentale è fetale in i placenti. Sì unu di elli hè violatu, u sistema sanu sdruce, è, in cunseguenza, u zitellu.

Ci sò parechji razze per questa condicioni patoglica. Sicondu i scientisti, un rolu impurtante in a furmazione di una placenta normale, tocca un geneticu. Inoltre, altri fattori anu ancu ancu di stu prucessu. In particulare, u gruppu di risichnu includendu i donne chì:

Tipi di disordini hemodinamichi

Ci hè parechje tipi di insufficiency placenterine, chì ognuna avianu e so peculiarità è risichi:

  1. Disturbance di u flussu di sangue durante a gravidanza 1u gradu - sta cunnizzioni hè carattarizata da a prisenza d'anormalità in u flussu di u sangue di l'uterus placentari, mentri in u subsistariu di u placenta-fetus, ùn sò micca osservati patologii. In u gravidenza, l'indebbulitu u flussu di u sangue 1a ùn hè micca una cundizione criticu è hè facilmente trattu.
  2. Infrinimentu di un flussu di sangue à u gravidenza 1b - in stu casu una patologia hè osservata in un flussu di sangue di a placenta. In ogni casu, u statu di u zitellu hè sempri sodisfaenti.
  3. Infruzzione di un flussu di sangue à a gravidenza di 2 è 3 gradi - devvii più gravi in ​​u travagliu di i dui sistemi, cumminci a cumplicazioni, finu à a morte di un fruttu.

Per esse per averebbe cunsiquenzi irreversibuli è a morte di un zitellu, a violazione di u flussu di sangue durante a gravidanza avissi detecatu in u tempu. Per questu, e mare avete fattu ultrasound cù doppleretria. A ora, questu hè u solu, un metu di diagnosticu assai effittivu.