Precursori di u cunsigliu in a 38 settimana

38 settimani di gravidanza - questa hè a linea, passendu chì in qualsiasi momentu pudete aspittà per l'iniziu di u travagliu. Dopu à 37 settimani u zitellu hè digià cunsigliu cum'è pienu, perchè nunda ùn impedisce u so nàscita I nascuti à questu tempu sò cunsiderate chì anu fattu u tempu.

Sicondu statistiche, i partenze in a 38 settimana si sò in u 13% di i casi. E più spessu succede in regurgitandu una nascita à donne. Solu u 5% di e donne incinta cun un secunimu figghiu "prupone" à 40 settimani.

Per quessa, da a 38 simana di gravidenza, una donna hà da seguità diligenza à a so cundizione per ùn missi micca i so precursori di u partitu - fenomeni chì indicanate l'iniziu iniziu di u travagliu. Questu hè veru di e veru di e donne chì sò preparati per esse a mamma per a prima volta. Dopu tuttu, prideri di u prigione per ignuranza pò piglià un malfattimentu in u corpu.

È pè e donne chì anu daverdu micca per a prima volta, pò turnà in u principiu di partitu. Perchè parechji sensazioni, perchè anu avutu una sperienza, ùn anu micca un corpu tali è cusì ponu esse senza attenzione.

Signs of an impending birth at 38 weeks of gestation

I seguenti signali ponu indicà a prima partenza in a 38 settima:

  1. Dolore leve in a regione lumbar. Pò esse imprudendu, è cum'è ùn culpisci, un trattu spuntà. Queste sò furmazioni in furia , grazzi à quale l'organettu di a futura mamma hè preparata per u travagliu. I battelli di furmazione sò diffirenti dî reali chì ùn sò micca regulare è a so intensità ùn crescenu cù u tempu.
  2. In l'ultimi settimane di gravidanza a donna pò pèrdite un pocu pisu. Hè ancu un signu di preparalli u corpu per a parturitu. Allora ellu distrugge di l'excedente fluidu. Contra u sfondate di una reduczione in u pesu, una donna pò degru, o ancu perditu l'appetite. Certi ghjuvanotti sò quest'annu à manghjà qualcosa.
  3. A 38 weeks in primiparous donna pò stà u stomacu. Questu hè dovutu à u fattu chì a parte attuale di u fetu scorri, reducennu a prissioni annantu à i pulmoni, diafragma, stomacu. A causa di l'abrandonu di l'abdomen, hè più faciule per una donna pregnant chì respira, è hè stonglione. In e donne chì preparanu pè a parturione per a seconda volta, u stomacu pò esse cambiatu solu immediatament prima di l'iniziu di u travagliu.
  4. Siccome a testa di u zitellu hè pressu pressu in contra a pelvis, l'anziana possa sente l'arraggià è u dulore à l'abdomen è a bocca. U pene pò ancu apareixerà nantu à u spinu di u pede per una compressione di u nervatu femoricu chì passa appena l'utru.
  5. À questu tempu, ci hè una verticali mucosa transparente o chjaramente culurita, chì pò esse u color beige, rosatu è brunisatu. Ùn hè un plug slimy. In a siparazione di u suoru a donna hà cunnuscenza per a prisenza di un sbaru fermu di mucus. Questu serà un indicazione chì u nascita sarà di ogni ghjornu.
  6. A urinazione diventa ancu più frequenti ca d'avà. Dopu tuttu, u zitellu hè cascatu ancu sottu à u ventu, esercitu più pressioni in a buca.
  7. In l'ultimi weeks, l'utru hè casi sempre in un tonu. E questu hè abbastanza normale.
  8. U pettu aumenta a più di dimensione, u calostru accumenza da esse attribuita.
  9. Appena diventa più menu menu. Questu hè dovutu à u fattu chì u zitellu hà crisciatu è oghje quasi tuttu u spazi libbiratu in u corpu di a mamma. Ùn ci hè praticamenti nè postu per ellu di spustà.
  10. À a fine di u gravidenza a donna hà dettu di scuntentu di fà una lavura di primavera. Stu sintimu simpaticu di "nidificazione" suggerisce chì pudete prontu riunisce in l'uspidale. A so attività intensa fisica in 38 settimani pò ancu causà partitu.

A prisenza di sti signalamenti ùn significheghja micca chì a distribuzione s'infurcà nant'à u mumentu, ma però, u saccu di maternità avà da esse in u minimu, è viaghjà longu pò esse postponate finu à dopu.