Tony Braxton hè stata hospitalizata urgente per u lupus

Tony Braxton hè stata fatale à unu di i sughjetti d'Atlanta, è più tardi traspurtati à Los Angeles, per i cumplicabbili di una malatia autoimmune crònica - lupus. Hospitalizazione vinia a semana passata, ma questu hè cunnisciutu solu l'oghje.

Avà più megliu

Dopu l'admission, i medichi valutanu a cundizione di u pruprietariu di set Grammys cum'è extremadamente difficili, ma grazzi à l'aiutu puntuale, u pacienti star hà ritruvatu rápidamente è hè sempre stata trattata in casa.

U rapprisentante di u cantante hà cunfirmatu l'altitudine, è hà nutatu chì l'istatu di 48 anni di Tony Braxton hè stabilu è ùn pò micca esse stenni à mette nantu à i so pedi è accumincianu assesti.

Apertura per i carchi

Sister Teimar hà spartutu una fotografia di Tony in Instagram cù a so photo nantu à u lettu di l'internu, è u so amicu rapper Birdman, quandu hà alluntanatu tutti i cummirciali, si pricipitò da Texas per esse à vicinu à u so amatu.

Leghje ancu

Demu a ricurdà, Braxton in pettu cù un Lupu da u 2010. In u risultatu di a malatia, u corpu umanu attacca i so tessuti stessu è i danni, chì causanu severu dulore. A strada, sta malatia autoimmune pesa è Selena Gomez.