Jasmine tea - bona è mala

Parechje sapi quantu tè utili cun ghazmine. In ogni casu, i fiori fragranti è e folla ùn sò micca solu un sapori, ma ancu un additivu veramente utile. Per quessa, ponu esse usatu cum'è una furmazione indipendente. Ma prima di questu, hè dispunibile per sapè cum'ellu hè u benefiziu di u tè di jasmine à quale pò esse contraindicata.

Chì ghjè bisognu utile è preziosu?

A decoczione di i fiori è i ghjovani foglie d'u jazmin fragrante à l'arburetu hè un effettu calmanti è rilassante. Hè bisogna be drunk under stresses, depressioni , Stati ansiusi, solu un mood santu. Hè cresce ancu chì tali phytotea aiuta à reduie u risicu di u cancru, ma per questu quì ci deve esse statu pruduttu abbastanza è per parechji anni. U tippu di Jasmine improvesa a cumpusizioni di u sangue, a rinforza di u colesterulu preghjudiziu, diluce e reduce u risicu di trombondi è atero-esclerose, è per quessa, un attache è infezzione.

Inoltre, tè di jasmine hè assai bè per bevi in ​​a staghjunazione fridda, perchè ùn solu ùn hà un effettu di calmu, ma ancu serve com un mezzu di prevene di e malatie virali, rinfrisca l'immunità. Hè ancu utile per ipertorii, perchè hà a capacità di pressione di sangue.

In ogni casu, ancu di i benefizii di u tè di giudiminu è i danni pò ancu esse. Hè contraindicatu à e persone propensi à allergii , è ancu quelli chì avianu prublemi cù i rizzi. In cumbinazioni cù l'alcool, pò causà indigestion.

Cumu fà u tè di jasmine?

Piglia un bevande di fiori fragranti ùn hè micca difficiule. Hè abbastatu per piglià dui culloti di materii primi, mette in una tetina è termale è insiste per a meza ora. Ma per uttene più benefiziu, vale da mezile u tè di jasmine puru cù u verde. Pudete tberu infuzione diversi volte à u ghjornu, ma hè megliu micca più di duie.