Hè pussibule esse sessuale durante a menstruazione?

Oghje, u sessu hè una partita necessaria da a vita di qualchi sposa in amore. Spessu per l'omi è e donne chì viaghjanu una vita di famiglia per un pezzu tantu, facendu chì l'amuri si fate micca qualchì modu cumunu ordinariu. U sessuale succedi queste solu quandu i dui cundutti vulete, è ùn sò micca alcunifici chì ponu impurtà privacidad. Adupratu u fattu chì l'amori di u mesi, in e famìglie chjamate ancu mancu parlà.

Intantu, e coppiu in amore, chì si vanu stugghigliu cun passione sia, hè difficiule solu di mantene da vugliutu di u sessu in u periodu di a menstruazione di a donna. U solitamentu menstruali in i zitelli chì dura dura 5-7 i ghjorni, è micca tutti l'omi, è certi omi, accunsenu à astinenza in tuttu stu tempu. À u cuntrariu, certi voti i rapprisintanti di u fieru sessu nota l'aumentu di a libido in u periodu di a menstruazione. Inoltre, ci hè una parolla chì i ghjorni crìtici sò un tempu quandu ùn hè impussibile di stà incinta. Hè per quessa chì u sessu rigulari durante a menstruazione hè practiced in parechji parenti. Scupriteu sese eccu veramente sicura, è sese pussibule di fatta incinta durante a menstratura, se tenete u sessu senza prutezzione.

Puderaghju u sessu quandu u periodu menstruali?

A question hè esse si hè pussibule di attrugliu sessu durante a menstruazione, in ogni paru hè decisu à a so manera. Certi ghjuvani sò cusì tossu di a so fisiologia chì ùn pò micca rilassate durante a attuale cù u so cumpagnu, perch'elli anu da spirimintallu dulore è malattimentu. Inoltre, certe volte l'omi sò disprezzosi o teme tuccà a zitella, per timore di dannà a so salute. Quessi parolli, sicuru, anu dettagli di sessu durante u sdrughje menstruali.

Sè i dui parenti ùn anu micca sperienze di prublemi è vogliu pruvà qualcunu sessu inuditu, sò spessu cuncerti cù a quistione nantu à quandu ghjornu di u mese si pò avè u sessu. In fatti, ùn sò micca impedimenti in questa mutazione. Cù u desideriu mutuale di partenarii à avè u sessu durante a menstruazione, pudete sia u primu e l'ultimu ghjornu, ma cù usu di cundom.

U sessu senza l'utilizazione di l'anticceptazione di a barrera durante i ghjorni crìtichi hè veramente nucu sicurezza, ma a probabilità d'esse pregnant ùn esiste micca sempre. Sì a zitella hà un cumbugliu uttèssu per u menstruu, è a coppetta faci l'amore senza cundomu in unu di l'ultimi ghjorni di a menstruazione, u semen can "linger" in a vagina è fertilice l'ovu in qualchi ghjornu.

Inoltre, da u puntu di vista di l'urganisazione, u sessu senza un cundomu durante a menstruazione hè summamente inseguru. Cumu hè cunnisciutu, u sangue hè u ambientu più favore per a multiplicazione di numerosi bactrizii patogeni, per questu quellu chì durante l'attu sessu qualchi microbri pudete entra in l'organettu di a zitella. In i ghjorni di u sangue menstruali per i funziomi anatomii di u sessu femminili, u cerviziu hè un'opete apertu, chì significa chì patogenu Microrganismi pò facilmente attruisce a cavità di l'utru è l'appendage, perciò a so inflmazioni.

Infine, certi amanti di e rilassamenti sessuale straordinaria si interessanse sese pussibule cunterazione analu cù a menstruazione . Sessu annu durante a menstruazione hè un periculu più grande chì u vaginal. A vagina è l'anu in a zitella sò cusì vicinu chì, se ùn ci hè una sperienza prufonda, l'infezzione durante u sessu hè cascata micca solu in a cavità uterus, ma ancu in u rectu, cusì provoca una inflamazioni ancu più significativa in u corpu di a donna.