Malatii di i riziette è urinarii

I rilievi è e malatie urinarii anu migliu una gran proporzione di a populazione femina. Un periculu particulari hè chì e malatie cronica di u tracte urinariu senza a terapia necessaria è a currezzione di i disordini porta à un sviluppu graduali di fallimentu renale. E questu, quandu a maladizioni prugressa, esige u nome di l'hemodialisie.

Tutte e malatie di u sistema urinariu pò esse divisu in parechji gruppi:

  1. I malatii inflamatorii di i riti è i tracte urinarii sò pioneonefritis, cistite, uretritis. A menura cumuna hè a tuberculosi di i riti è i vetru urinarii, a so diferenza principale hè a deteczione di l'agentu causativu di a tuberculosis in l'urina. Inoltre, i manichi di i cambiamenti in i muri di a parti infermale di u sistema urinariu sò osservati.
  2. Durante u sviluppu di l'urdinariu, pò esse anomali, in quellu chì sò i seguenti:
  • I prucessi Neoplastichi, questu, l'oncologia di i vetru urinarii è i tumuri benigni.
  • I sintomi di a patologia di u sistema urinariu

    I sintomi di a malatia di u visu urinariu sò diverse. Sposta da a malatia specifica, sti o altre sintomi avanti. I sintomi più cumuni di a malatia di u visu urariu in e donne sò e seguenti manifestazioni clinichi:

    1. Sindrome di u Doru. Cù lezzione di i riti, u dulore si trova in a regione lummi. Quandu difuminiscia u trattu urariu cù a petra, u dulore radiate à l'inguernu è a còscia à u latu di a ferite. E in u futuru sta cundite conduite à l'espansione di i uratorii è di a pelvis. Cû cistite, u dolore hè nutatu principalmenti supra u pubis.
    2. Canute l'urina. U culore pò mudificà a causa di l'impuru di u sangue (per esempiu, se l'integrità di a membrana mucosa, glomerulonefritis, tumuri cù decadenza), pus (l'urina hè turvida è passa cù infizzioni di u sistema urariu).
    3. Dysuric phenomena, cum'è a micció frequente, nocturia, polyuria, retenzioni urariu.
    4. A pressione ammaada in a malatia di cattive crònica.
    5. L'anemia si trova cù a danni rinale severu è hè assuciatu cù una disturbazione in a sintesi di u factor chì cuntribuisce à a hematopoesi.
    6. Intaglialu in faccia.
    7. U risurgiu di a temperatura, com'è regula, hè caratteristica prima di i numeri di qualità baixa di 37-37.5С. Una eccezzioni hè un accesu agutu è a pioneonefritis apostatarne, sottu queste cundine a temperatura di u corpu pò esce à 39.

    Hè l'apparenza di questi signali chì ci ponu guardà l'attualità di l'urganisazione di l'organi.

    Diagnosi

    Tutte e metu di diagnosticu pò esse divisu in instrumentu è u laboratoriu. Da i metudi di travagliu pudemu distinguish:

    Per identificà a patologia di i riti è i piragine urinari aiuta i metudi di diagnostichi strumentali:

    1. L'ultrasonografia di i riti è i vetizie urinarii facenu possibili di determinà neoplasmi, quisti, malformazioni congèniti, deformità.
    2. Cistoscopia di a buca .
    3. Urografia permetterà determinà u funziunatu staticu di u sistema urinariu.
    4. U CT è MRI di i riziette è i vetulatory urinarye facenu possibili visualisate a struttura di i riti, a divisioni in capas di tessili rinu. A fiducia di i risultati hè più altu ch'è ultrasound.
    5. A biòpsia di tissutu renale hè usata per diagnosticà glomerulonefritis è per rinfurzà o escludite un tumore malignu.