U ghjornu di l'animali senza viaghju

U ghjornu di u Dia Mundial di a prutezzione di l'animali senza persunalizazione annantu à u terzu ghjornu di aostu. L'avvenimentu hè statu stabilitu in u 1992 da a decisione di a Comunità Internaziunale per a Proteczione di i Dritti di l'Animal. A propositu simili hè sustinuta da e formazioni zoologichi di parechji paesi. Questu ghjornu hè designatu per rientà à l'umanità di u prublema di u trattamentu irresponsibli di i nostri fratelli inferni, a necessità di piglià una parte activa in u so destinu.

Annimali animali senza vede hè un prublema aguda

L'animali sò in strada per diversi razze. O ùn sò micca stati mannati da una persona chì ùn vole micca di mette in prublemi è prende in a salute di a casa, o un amicu di quattru pirtilli pò perdiri. Dopu ci hè una ripruduzzione di cani è di misgi in cundizioni di e cundizioni sanitariu. L'animali tirannuti nantu à a strada camminare, soffrenu u friddu, di famu, di malati è di morte. Ma puderanu furtificà a vita d 'algunu, per benefiziu a persona.

Ani l'animali ani una minaccia à a sucità. Amparati in i lochi pùbblici, porta malatii infittivi , pulgie, piocchi, rabia .

A li strati eranu un minimu animali di fami, chì sò dilicatu di vede, hè necessariu di eliminà a causa di u fenomenu stessu. Prima, tutti cose bisognu per ellu stessu. Avete a cura di l'animali, ùn lascia micca à a misericòrdia di u destinu. A cumpagnia di u ghjornu hè di prumove i pruprietori di caratteristi per impediscenu a riclamà di i ranchi di quadrupidi disadvantagati.

E se in a strata, duverà un scatto miserable - per rifarisione, alimentate, pruvate aghjettallu à u vivre o à u novu propietariu. In ogni casu, ùn fate micca offent, micca un battu è un animali infelice.

Cumu si celebrà a festa?

Invece, una data pò esse chjamata micca una festa, ma un ghjornu chì hè chjamatu per indirizzà i pardunzii di i quattro piedi catturati à a strada, per informà à un grande quantità di persone nantu à a so vita tràggica.

In u ghjornu internaziunale di a prutezzione di l'animali senza lacustri, l'attivisti cuncernanu a vita di i tetrapodi vagani sò implicati. Voluntieri, vuluntarii cunducinu numerosi attivitati chi anu adduzzu à riduzzione u numaru di periculi è misgi.

In parechji paesi à u livellu statali, ci sò prugrammi per sterilizar vagabond. Ùn sò micca eutanasi in i nurseries, ma sterilizzati, vaccinati è liberati à a libertà, cumminendu cù chips caractere. Stu animali pò esse vistutu da seguitu - ùn hè micca cuntaggiu è salvu per l'altri è i so cumpagnie di l'omi.

Ci sò stati, per esempiu, Gran Bretaña e Austria, in u trattamentu brutali di l'animali hè punitu. In questu ghjornu, l'urganizazione publiche aduprate accussioni per aiuterà animali, attivitati benedetti è educattivi. L'attinzioni di a società hè attentata à a bisogna à custruisce abitazioni per u so stabilimentu, chì spessu mancani, è a sterilizazione umana universale.

Sterilizazione è astringente, a vaccinazione hè un modu excelente per cuntrullà a pupulazione di i cani vagabond è i misgi. L'attivisti organizanu concorsi, cuncerti, riceve soldi per aiutà e quattru pattini cù un destinu tràgicu. Certi culioli veterinarii nantu à e vacanze fà sterilizazione libera.

U ghjornu hè una grande u bisognu di truvà u patrone di un cane strattu o un cat.

A quistione di cura di quattro capu stray vale una cura particulari. Dopu tuttu, sò "rispunsevuli di quelli chì anu tamed" è deve furnisce l'assistenza medica è altri aiutà, reduzanu humanamente a quantità di l'animali fugliati.

U ghjornu di Proteczione Animal è un ricordiu à una persona chì pò salvà a vita d'un omu è truvà un omu fidillu devoti.