Halle Berry crede chì a bella apparenza interferisce cù a so carriera

A famosa attrice di cinque anni d'età Halle Berry, chì parechji cunnuscenza di i film "Catwoman" è "X-Men", dicenu d'avviendu ciò chì hè difficiule per ella per avè un bon rollu. E a so bella apparizione hè a culpa per tuttu, postu chì tutti, diretturi, circundanu l'attrìzia, ùn pò mancu pigghiaru chì, sottu a figura slim è una faccia bonita, hè u talentu di l'attuali.

Holly hà sunnutu di divintà attrenda da a zitella

Berry ùn dete micca entrevista per spessu, fermo pocu cunse annantu à l'iniziu di a so carriera. Questu ora, hà decisu di fà una salute è dettu un pocu nantu à cumu tuttu cumminciò:

"Ùn importa micca quantu trite ch'ella sona, ma iu sempri vulutu essiri attrìzzadora, anchi si sia avvistu chì hè un u bigliu è un realizable. Aviu nasciutu in a famiglia più ordinariu, ùn avemu micca boni cunnessione o un soldi. Dopu un divorziu di u mo babbu, è dopu avè solu 4 anni, a mo mamma hà cuminciatu à travaglià cum'è un bus driver. In generale, in a mo virginità ùn ci era nunda cum'è extraordinariu: l'escola più ordinariu, da travaglià in un supermercatu, etc. Tuttu cambiatu in quandu emu accuminzatu a participà à i concorsi di bellezza, è l'immubiliu veru si scrivia in 10-ku per "Miss World" in 1986. Dopu d'avè, aghju realizatu chì in questa vita si pò truvà assai, u più impurtante hè di scontru bè.

Dopu à quellu chì Holly hà sappiutu i so ricordi cù i so lettori cù i so primi rolli:

"Dopu u concorsu di bellezza, aghju avutu chì avè deveru andà in andu in Illinois. Ci travaglia com'è mudellu è andò à cuglieri di tante pittura. U primu film hè stata a serie "Forza di Chicago", chì hè statu trasmessu in un canali di televisione locale, è in 1989 funu passendu i teste per u rolu di Emily Franklin in a miniserie "Live dolls". Da quellu momentu, pudete dì: una carriera in u cinema hè stata fatta.
Leghje ancu

Holly hà desideratu u rolu di Vivienne

Dopu tali rolu minori, era bisognu chì Berry avissi nutatu. Hè assai difficiuli di fà questu, i diretturi ùn anu micca invitatu à i roli serdi è drammichi. Eccu ciò ch'ellu dice Holly:

"Dopu à i" Puppetini Live "aghju fattu scupertu u casting, ma ùn era stata nudda parte. Avete vistu, quandu tutti sanu chì si trovi un mudellu in u passatu, fà un cunsigliu chì vede à voi diferentamente hè assai difficiule. In u 1990, u casting di l'attori di u film "Fever Tropica" hè annunziatu. Quandu aghju vinutu à a prova, Spike Lee, u direttore di u quadru, mi hà guardatu è dicendu à pruvà à u rolu di a so mòglia. Purtate cun bè cù questu, ma ùn aghju micca chistu stu rolu. Vogliu vuleva di ghjucà una addictiva di droga Vivid. Lee per un pezzu tantu ùn anu micca accunsentutu à pruvà, dicendu chì stu rolu hè di una attiva terribili. Allora aghju chjucu ughjettivu di lavà i mo imbavagliare, aghjunghje elle caccià fora sottu i mo occhi, disheveled my hair e volte. Sta stampa impressa à Spike, è hà datu un rolu. Da quellu momentu hà iniziatu un novu, assai riescita in u mo travagliu attore.