Ryan Gosling hà parlatu di a vita cù Eva Mendes dopu a nascita di a figliola d'Amadie Lee

Un famosu attore di Hollywood di l'azzione canadiana, hà dichjaratu a so photo cù a tappa di u GQ gloss popular. E questu significa chì in e pagine di a pubblicazione di i fanni di l'attore aspetta una curiosa entrevista chì a stella di u "Diary of Memory" è "Pianu sottu à i Pini" franchemente comparte dati di a so vita persunale.

Comu si cunnosce, in l'aprili di questu annu in a famiglia di Gosling è Eva Mendes, a siconda era nascita cù u nome exotic Amad Lee. Questa hè a seconda famiglia cumminciata cumuna, a so figliola Esmeralda Amade per duie anni.

Cumu in paradisu

Di sicuru, u nascita di i figlioli cambiò seriamente a vita di i celebritati. Ma Ryan ùn manca di ripetiri chì u so amatori Eva hè solu un mommy ideal:

"Sò sicuru chì Eva Mendez hè una mamma, chì puderebbene sognu solu. Avemu avutu eddi cun ella chì puderia sognu solu. Dunque sciccaraghju direttamente: viiu in paradisu!

L'attore hà dettu chì era assai inspiratu da i cambiamenti ghjocu chì si sò in a so famiglia. A vita di l'armata di l'attore hè riccu è felice, pese à u fattu chì questu anni hè diventatu per Eva Mendes una prova di forza. À esse u demucraticu, l'attrenda perde u so fratellu.

Leghje ancu

Eccu cumu si Ryan hà descrizatu a so intelligenza di paternità:

"Quandu i figlioli sò intruti in a vostra vita, rinnuvone - sò stanu bè chì meritanu solu parenti ideali. Allora dunanu un ordine per esse a donna chì meritanu.