14 sicreti privati ​​di bellezza Cleopatra, chì trasfurmà ogni donna

A bellezza di a regina egiziana hè u mitricendariu, ma a so aspettu ùn hè micca solu dati naturali, ma ancu u risultatu di l'autureggia regulare. Avemu da scopre i sicreti di Cleopatra, perchè pudete evaluà u so effettu nantu à ellu stessu.

Cleopatra hè cunnisciuta micca solu com'è a reina d'Eggittu, ma ancu com'è una bella donna. Ùn spared no money, ùn hè tempu pè prucedure diverse per cura di a so pelle, capelli è salute. Grazie à scavi è raccordi priparati, i scentifichi puderanu sveljarà parechji siculi di a grandisione Cleopatra, chì averete scopre.

1. Limpieza di u corpu

A bellezza esterna hè impussibile senza a salute interna, è Cleopatra hè bellu cunniscenza di questu. Ci hè una evidenza chì a regina utilizò una misura d'oliu d'oliu è u zuccaru di limonu per limpià u corpu. Una volta cada dosi simani, bevirava 100 ml di sta formulazione, diluting l'oliu è u sucu cù l'acqua chjaru. Sta zitella hè stata fatta in a matina nantu à u stomacu vacanti. Dopu questu, Cleopatra avia datu un masaje di a cavità abdominal, perchè i musculi addominali è stati pressu contr'à u spine. Questu hà cuntribuitu à a purificazione di u liver è l'intestinali.

2. Rose d'acqua

A righjina li piace à piglià bagni cù petali di rose, postu chì l'acqua rossa hè assai utile. Questu hè un uttellu perfettu per mantene u tonu di a pelle. L'acqua rossa si pò cumprà in bellezza, ma solu sceglie prudutti orgànichi boni. L'altru opzione hè di caccià ella stessu, per a quale avete bisognu à valdi una tazza di petali cù 400 ml d'acqua, mette nantu à un pianu, fervente è friddu u caldu. Dopu questu, scorri, pour à un cane cù un nebulizatore è l'utilizate cum'è un toner per a faccia.

3. Ovu Chìmpulu

Questa ghjè oghje in vendita puderebbe vede una larga varie di diversi xampiani, è in i tempi antichi a donna hà imprudati naturali. Cleopatra sciuglienti l'uvizzati per u cura di capelli. Sò bè à trattà di a contaminazione, dà chjude a forza è brilla. Per fà un shampoo di casa, mischjà i ova cun u melone è l'oliu d'amanduli. Poveru bè, fracciate in i radichi è distribute along the length. Massaggio per uni pochi minuti, poi arringe.

4. Oliu biancu di cannabis

Unu di i cosmetti antichi è antichi, chì era in l'arsenale di Cliupatra. In l'oliu di cannabis, assai proteini è l'acidi grassifici essenziale, chì furniscenu una splutazioni brillanti di a pelle. L'oliu facilita à frenà u prucessu di l'anzianu di a pelle è mantene un equilibriu acqua, è cù un usu regurdatu hè pussibile di trattà cù l'acne. U pitroliu di cimeu pò aghjunghje à a crema solitaria, in masks, tonicchi è altri servizi.

5. Stannu ribintu curativi

U pruduttu di l'apicultura hè ancu chjamata gelatina reale. Hè un gran numaru di sustegnu utili chì cuntribuiscenu à l'attivazione di i prucessi di ricuperu in u corpu. In u risultatu, i celluli ponu curalli. Royal jelly aiuta à reduci circhendu latticole sottu à l'occhi, l'oculistica di a pelle è reduce e so arruganti. Se ùn ci hè micca manera di uttene u pruduttu, da almenu truvà in a buttrega una crema chì hà in u so cumpusizioni.

6. Uva Verdi

Cleopatra avia a prutezzione di a so pelle da u sole attivo, perchè s'ellu ùn avete micca, allura u prucessu di l'anzianu si accelera. A prutezzione ponu esse funzione, per a preparazione di quale avete da manghjà solu dui ingredienti: u meli di u lituu è i raghji verdi machati. Massaggio a faccia nantu à a fàccia durante 15 minuti, è poi lavate è aplicarle una crema a crema.

7. Bagno di latte

In i registri di Hippocrates, l'infurmazione hè stata trova chì per piglià un bulu Cleòpatru facianu un latti di 700 aschi. Contene l'acidu latticu, utili per u corpu. Hè utilita com un esfoliazione rossu - un rimediu chì limpia a capanna alta di a pelle. Hè chjaru chì assai poveri ùn anu l'oppurtunità di rializà un bagnu in casa, ma i cosmetologi offri un alternativu - aghjunghje à u bagnu solidu cù l'acqua 1.5-2 litri di latti. Inoltre, per a dulcezza di a pelle pò esse includeu in a ricetta uni pochi di pezzi d'oli essenziale. Per fà u bagnu ancu più utili, aghjunghje una tazza bianca di frutti freschi ùn sullevenu, chì deve disolvià solu. In a cumpusizioni di documenti, ci sò sustegenzi chì facenu a pelle lattica è viscosa.

8. Acetu di pumutu

Tra li rimi naturali cusmetichi favurèvuli di a reina era ancu vindu di sidru. A so Cleòpatra hà avutu per lavare. U pruduttu di u produttu bè a pelle, migliurà a circulazioni sangue è mantene u livellu u pH. In a so forma pura, l'acitu di sidru di manzana ùn pò esse usatu, per quessa deve esse diluted cù l'acqua: un quartu ventariu necesita un vetru di acqua calde. Rinfria a cara cun una solución pronta, ùn la limpià, ma permessa di a pelle sequenza da sè stessu.

9. Mascaras made of clay

In a cosmetologia, a bassa hè stata aduprata da un pezzu, è Cleopatra sapia da e so proprietà miraculosa. A cumpusizioni di u buchju includenu sustanzi chì anu esfoliate è affruntate u pilu bè, è ancu più masci da cauline sò capaci di ripiglià trisini da i pori, facenu sitosu. In farmarii è i coppicarii pudete cumprà arcus pugnu. Sceglite ch'ellu deve esse, focusendu nantu u vostru propiu furmatu di pilone. Ricurdativi chì dopu di màsculi di arcuni ci hè bisognu di usà una crema di moisturizmu, perchè si ascianu a pelle.

10. Scrub of salt

Hè statu statu assai pruvatu chì a sal marina dispostu una quantità enorme di sustanziali utili, dunque hè cunsigliu per aduprà per i prucessi estetichi. Cleopatra avia i so minimi di salini. U fugliale di u salinu accumule a dermisa è sguassate i celesti morti. Hè impurtante di cumprà u sali di bona qualità è megliu si hè finitu di u granu, per ùn infruisce a pelle. Salt si aghjunta à u vostru oli essenziale predilettu. Prunù eranu a machja, pigliate una bacula. Scava in a pelle in un circulu circular, è poi arringe cù acqua calde.

11. Beeswax

Dapoi u tempu anticu, i prudutti d'apicultura si usanu in a medicina di a famiglia è a cosmetologia. Oghje, a cera hè inclusa ind'a diversu pruduttu di a cura di a pelle, perchè hà un'apustizazione è l'effettu. A strada, a cera d'azevola ùn pruvucarà micca una reazione allergiunale in e persone, ancu i quelli chì ùn vi micca tollerà u melatu.

12. Aloe juice

Ci hè confirmatu chì Cleopatra si guardava cù u zuccu di sta pianta. Inoltre, hè cunnisciutu chì hà registrau una di e so ricetti cù aloe in un libru di cunsiglii medici utili. A pianta hè adattata per a cura di a pelle è di capelli. Puderete cumprà prudutti chì cuntenenu u ghjacciu di aloe. Inoltre, ci sò un gran numaru di ricetti folkiati, frà elli pudete truvà qualcosa per voi stessu.

13. U mantellu

A regina egiziana spessu spoiled herself with means, inclusi un mantra unaffina di shea, chì i pruprietà utili pò esse listed for a long time. Per esempiu, a cumpusizioni di u pruduttu annantu à i cari-steroli chì prumove a regenerazioni di a pelle, perchè in l'attivazione di i cunglie, a suntesi di colaggiu. Ùn puderete micca missu nantu à a pruduzzioni di u filtru di u pitroliu, chì era particularmente impurtante in u clima di l'Eggittu. Pò esse ancu usatu per i cura di capelli. Molti pruduzzione di cusmetica usanu mantra di shea in i so prudutti, è ancu si pò cumprà in forma pura.

14. Miracle Cream

Vulariu aduprà una ricetta unica di Cleopatra, in u quali u so ingredienti più preziosu sò cullettati. E donne cù qualsiasi tipu di pelle puderà aduprà a crema. Per appruntà, preparanu 2 coperfiuti. spese di aloe juice è cera di l'abside, 4 gocci di rosula ètere è 1 cia. cullera d'oliu d'amandula. Prima calda l'oliu di cera e amandula, è quandu si cunghjunghjenu, aghjunghje l'ingredienti rimanighjate. Crema prima pò esse guardatu in a frigorifera per una settimana.