Alicia Vikander à u Sepulcu Elle: una entrevista nantu à Lara Croft è micca solu

U guvernatore di u Prestatu di l'Academia, l'attrice sueca Alicia Vikander addivintò l'heroina di l'Issue di settembre di gloss Elle. In una entrevista cù i ghjurnalisti, a zitella cuntò di u so travagliu nantu à l'aghjurnata di Lara Croft, a so raportu cù u legatu di a so predecessora, Angelina Jolie. Inoltre, l'attrenda di 28 anni di età hà avè a so attitudina cù i roli di a donna in u filmu in i nostri ghjorni.

Alicia hà accertatu chì li piace blockbusters, cuncepimentu per una larga varietà di spettaturi:

"Prima, ùn aghju micca avè intervene in prughjetti maiò. Azione - hè bella! In preparazione per u rolu, u mo ballu passatu m'hà aiutatu assai. A furmazione era intensa, ma aghju sappiutu. Per ghjucà questu, avete bisognu di cunnosce è sentite u vostru corpu bè, per capisce ciò chì successe. Per esempiu, prima ùn aghju micca avè esse tastatu pesi proporzionale à u mo stessu pesu. Ùn mai micca scurdà di u ghjornu chì avè successiu.

U megliu inimicu di u bonu?

Chì duveria micca chì u più difficiuli per una ghjovana attrestra era a cuncurrenza cù a brillantissima è charming Angelina Jolie! Or suspite chì un ambiziosu suece puderia scantarià furmazione fisica?

Lara Croft, realizatu da Alicia, hè paragunatu à a hypostasis precedente di l'heroina di i ghjurnati di computer, è ancu a mamma di Vicander:

"Sapete cumu a mo mamma hà riagitu à u messagiu annantu à u novu rolu? Ella disse quarchi cosa: "Sì, aghju scordatu chì Àngelina Jolie hà avutu bonu!" E so parolle anu convertitu in una prova incondizie chì aghju avutu a suduri. Vuliu dà à u visoru qualcosa di manera diversa, inusual. "
Leghje ancu

Finalmente, a stanza premiada per l'Oscar è si lamintò chì ci trovanu troppu roles femine seri è voluminoso in u cinema. Ella indicò chì, in regula, i rolli per i femine sò prescritti ordinamenti, cum'è cun precaution.