Cattedrale di a nostra Signora di a Vittoria


Unipochi di altri stagni stunanti di Lesoto hà distinatu un edifitu riligiu, chì hè un grande interesse per i turisti. Ùn hè solu una cattòlica, ma dinò un patrimoniu storicu principali. Hè nantu à a Cattidrali di a nostra Signora di a Vittoria, chì oghje hè attivu è hè visitatu ogni ghjornu da cintunarii di catòlichi in u mondu.

Funzioni di l'architettura di a catedrale

A catedrale si trova in a capitale di Lesoto Maseru è si trova in a grandi entrata à a cità, chì si parra solu di a so significazione, ma dinò chì a riligione era in u core di a vita di u soto (a populazione locale). L'architettura di u tempiu hè chjucu è eseguitu in u stilu colonial tradiziunale. L'edifiziu hà un grandi mudellu mudernu, chì si trova nantu à l'uni è dui abitazioni di Maseru. A facciata simpétrica majestica accò à i gonciudeti di a cità è arrimenda immediatamenti a capitale cum'è u territoriu induve elle principale avvenimenti stòrici di Lesoto.

À a sala di a cattidrali sò duie duminii alture cù una forma rectangulari. Invece a so forma idèntica, a struttura sò diverse, chì hè vede immediatamente da a finestra. Una torre cuntene fili verticale, quasi sanu nantu à l'altura sana, trè ranni di fiori, è l'altru hè quattru salluveddi horizontale cù viticole, chì face a torre più chjusu. E duie turri "finiscinu" grandi cruciani.

Nantu à a Cattidrali di a nostra Signora di a Vittoria hè a scola catòlica di San Bernardino, chì opera in u tèmpiu. È in 700 metri da a vista principal Maseru ùn ci hè un locu centru. Per quessa, una scursioni in questa parte di a cità metterà assai piacè per i turisti.

Cumu ghjunghje?

A Cattidrali di a nostra Signora di a Vittoria in Maseru hè l'attrazioni più visitata, per quessa, ùn hè micca difficiule. U tempiu hè situatu in a parti nord-occidintali di a cità, nantu à u ring, chì ripone à u prospectu Main North 1 Rd.