Novità di u design nimicu 2014

U 2014 hè riccu in cambiamenti solu in a industria di a moda, ma ancu in manicure. Questu anni, a bellezza naturale hè in moda, ma a presenza di elementi chic è glitterali hè necessariu, postu chì questu hè a tendenza principali di a nova stagione. Aghju offerta per acquistà cù e novità in moda di u so design 2014.

Novità in u disignu di u pilone 2014

A principalità novità di u 2014 hè a forma di e unghji. Unghji quadri anu cessatu di esse pertinenti, ora u principale attaccamentu hè a forma di l'amandula è l'oval forma di i ungi. È a durata deve esse mediu, micca troppu curta è micca ultracute. Per i zitelli chì ùn cambienu i so gustu è preferiscenu micca unghji quadri, ùn hè una excelente crescenu solu à esse in a tendenza: i chjassi di e unghji deve esse ligatu à rigalu per piglià una forma più ridutta. In fine, avete qualchì sia cù un quadru è una forma ovale.

In quantu à e novità di i diseggiani nantu à e unghji, in u 2014 a chaqueta francese classica hè ancu sottuponuta parechji cambiamenti. A manicura francesa hè assai più preciosa, à dì l'utilizazione di una camina verticale, una chjuccula cù duie è trè raghji, è u principale chjude hè una chjave lunar, chì hè stata creata da i stylists di a marca Christian Dior. A chaise lunar hè fatta da a parti di a cutícula in a forma di luna mezzaluna, è a so unitàzza hè in u fattu chì a varieghja di culore pò esse usata diversa, chì varieghja da u clàssicu biancu è beige à culori negra, russa, gialla è altri.

Inoltre a principalità novità di u 2014 sò culori metallichi, di i quali a più popular sò l'oru, l'argentu, u bronzu è altri altri sfumalli brillanti.

Per creà un disignu uriginale, i stylists recommandé l'usure di diversi elementi decorattivi, si pò esse stensilite speciali, sequins, cristalli, perdi, disegni, è ancu per un occasione solenni, u mudellu artisticu faria.