Termostat per cantina

A cantina hè u locu induve l'abitanti di i caseri privati ​​guardate a vendita cugliera in u vaghjimu. Per quessa, hè assai impurtante chì e cundizioni ottimali per u almacenamiento di legumi , frutti è cunsirvatori sò creati in sta stanza suttana. Una di e cundizzioni hè a temperatura di l'aire.

Se ti lasciate e cuddà e ùn cuntene stu indicatore, a tampiratura in a cantina pozzu vugliinu troppu ghjustu (cun ​​ghjornu prolongata) o, perversi, si troppu altu (quandu si calore). Per evitari situazione tali, un dispositivu speciale hè adupratu - un termòstitu per una cantina cù un sensor di temperatura. Quantu d'esse è quale hè u principiu di u so travagliu, u nostru articulu li daveru.

Chì sò i regulatori di temperatura reguladora per una cantina?

Allora, u cuntrollu di a temperatura di l'aire hè un discu (usualmente un monete) chì cuntrola a temperatura di l'aria in a cantina è à u listessu tempu hè capaci di mantene à un nivellu datu. U termostaticu hè cunduciutu cù un apparechju chì cambia quandu a temperatura hè cacciatu è si stalla fora quandu hè risurrezzione. U dispusitivu di u termostaticu hè abbastante semprici, a causa di quale parechji artighjani tradiziunali munete e sti prudutti stessi.

U regulatore per a cantina hè furnutu cun un sensor di temperatura, chì pò esse remota o integrata. In a maiò parte di mudelli, a tampiratura di cuntrollu di temperatura hè di 0-10 ° C, è a putere ghjusta da 50 W à 1,5 kW. Ci hè più termostadi più sofistichi cù un indicatore digitale è una larga scala di cuntrollu di temperatura aerei in a cantina.

Li Thermoregulaturi sò studienti per un operazione longu è cunsuma pocu pocu putere. In regula, sò stati prulettati da 220 V. Ma u balaghju usanu un termoregulator per a cantina ùn hè micca assai còmicu. Per queste scusa, una casula termale spiciale pè i vegetali hè generalizata. Per ellu, una ghiaccia termale insulata hè fatta, è intornu hè stata una stufa. In u distinu in u distruglieru - calefanu electricu o lampu incandescent. Cum'è un tipu di termostaticu, un termometru elettronicu ecunomicu è usatu, in quale hè un sensoru remoto. Pigliate questu appiccicate è apaglie cù un crone programmable, relay automaticu o sensore cero.

Funzioni di usu di un termoregulator per una cantina

In ogni cantina o impresa di a viticultura, a temperatura di l'uperazione pò distingue in e diverse zoni. Hè distribuitu indipremente, sopratuttu in altizza. Hè per quessa chì u sensu deve esse posta in un certu locu:

Inoltre chì l'esperimenti ùn ricerete micca ustacenu un centru rinforzu assai dispunibule - 250 W chì a cantina serà più ca bastassi.

Spessu per calà in a cantina set thermostat cù TEN. Questu sensu si l'area di u premiu hè chjuchendu è ùn sia più di 5-6 metri quadri. m. Si u calore hè in u termostatu solu, l'apparitu deve esse postu in u centru di a cantina, se ci sò parechji di elli - distribuzanu uniformi in tutta l'aria.

In cantine più spaziale, a zona di quale supera 10 metri quadri. m, installate quattrari di fan. Queste dispusitivi sò capaci di distribuzione l'aria di a temperatura desitxita ind'u modu efficau di a stanza. U fanaticu hè spessu stallatu in a parti infermale di u muru, cù u termostatinu murale. In ogni casu, tenite in mente: sta cumminazione pò esse usata in quelli cantine induve l'indimentu di umidità micca di u 80%.