Comu fogghiu un caprettu?

Cù i Francesi pudete discutà, ma crede sperienti chì una capu femina senza un caprettu, chì a Torre Eiffel, carente di a punta. Sposta nantu à u mudellu ch'ellu piacenu, pudete diventà un strangeru misteriosu o bellu bellezza frívola, cambiatamenti a vostra imagina istante. Vestiti cun tinte, sfurtunatamente, cun u tempu scordu, perde forma. Per quessa, sapendu cumu di cunsideratu un cappidduzzu vi aiutavamu à migliurà a so presentazione. Offre noi uni pochi cunsiglii chì ponu fà u pruduttu più bellu è durable.

Cumu a mannata un vesti biancu?

Aduprate per questu casi diferenze, gelatina è ancu PVA cola. A suluzione dispostu hè fatta grossa o mediu in coherenza. Dà funziunamentu di fèminhe , puderete tene u guttone, quasi caprettu di palla, o un materiale più suave. Per u paduli di a spiaghja di u panamugà u primu mètudu fate, ma per i capelli di zitelli ùn sarà micca necessariu. À u zitellu cumu rigidu è colkaja un capu pare micca avvinta.

I manere cumu per sguardi nantu à u caprettu:

  1. Divuznenu in un vetru di acqua fredda un parechje di cullenade di fecci è fate un litru di acqua fogera. Allora tutti sò stati ridificati finu à chì a solu solu trasparevule. Quandu ricerete, pudete mette u nostru caprettu in u tank. Hè ricurdatu chì u fècheru hè adattatu in casu induve u pruduttu hè cunnisciutu da materiale luminosu, se u caprettu hè cunsigliatu di filu scuru, questu, a probabilità d'apparenza di tacchi bianchi nantu à a so superficia.
  2. In casu di gelatina, 1 tbsp. Cogliu a preparazione sughjettu durante 20 minuti in un vetru di acqua, pour a solu suluzione in una pienza è calidez. Quandu a gelatina disolva, in u liquidu rifluccu, avemu mutuu u so capeddu o avemu da applicà a cumpunimentu à a so superficia, cù un sbagliu adattatu per questu.
  3. Cogliu a pasta di fossu (una cullizzioni di pezzu in un vetru di acqua), fate chì u licoru friddu, è aghjunghjene una cullizzioni di pova cola. A suluzione resultanti face u capicucatu resistente à a deformazione, ma un pocu stiff.

Dopu un cavule, u pruduttu hè scuzzulatu è seccu. Sò cusì spàrghjela nantu à una superficia di nivellu o micca nantu à una cordula ùn pò micca. Hè bonu per piglià u vestitu nantu à u bulu, un putu o un pappagallo di u tagliu appropritatu, chì aiutanu a mantene a forma. Parechji si ponenu cumu per fustu un caprettu cù grandi marge. Pudete u pruduttu in u discu da u siccà sarà chjuchittu. Hè desirabile à stretghje i so campi in a superficia, perchè si conserva a forma, altri, tuttu u travagliu serà spegata.