Prijedor - attravers

A cità di Prijedor in Bosnie-Herzégovine hà da fà, perchè micca numerosa, ma attraenti. U stabilimentu hè in u nordu di u paese, hè u centru di u cumuni cù u stessu nomu. U fiumu scorri da a cità. Sana'a. Sicondu u 2013, più di 32 mila persone vivi.

Prijedor hè unu di i più impurtanti centri industriali di u paese - parechji big companies sò stati concentrati in a regione. A prisenza di i tarri agriculi in u distrittu, dipositi di materia prima minerale, è di una locu geocràticu speciali (relative proximità à i capitali di l'est Stati vicini) facenu a cità quarchi ancu strategica per tuttu u paese.

Ma micca solu questu hè interessante Prijedor. In a cità è a regione sò attraversu attraevi turisti.

Cultural Attractions

In a cità di Prijedor, ci sò assai attrazziali culturale, cumpresi galerie d'esicuzzioni, edificazioni religiosi, temples, monumenti è stati, fonti originali, un teatru.

  1. Ricevule per visità u museu Kozar , fundatu in u 1953. U valori storichi sò prisentati quì, l'exposizioni vi permettenu à amparà a storia di a regione. In particulare, i siti archeologichi indican chì i primi assentimenti in questa regione erani in 2100 aC. L'archeologi anu capu di truvà assai evidenza chì avìanu assai persone in Prijedor. Inoltre, l'evidenza hè stata trovata per prucessione di ferru in u piriu prima di a cunquista rumana.
  2. Interessante serà a casa-museu di l'Erode Naziunale di Bosnie-Herzégovine Mladen Stojanovic .
  3. U tiatru di Prijedor hè stata fundata in u 1953, ma i tradizioni di l'arte teatrali fù impostata in u XIX sèculu. Oghje, u teatru mostra mostra di gruppi da e so altre città in Bosnie-Herzégovine. Inoltre, a scena hè aduprata da numerosi gruppi di l'arti lucali.

Festivaghji in Prijedor

L'attraversu attraversu di Prijedor ponu esse cunsideratu una varietà di festività è avvenimenti culturali chì si sò tenuti in a cità è a regione:

  1. U ghjornu di u meli - mostra di fà di i pruduttori di u meli è di i prudutti.
  2. U fiumu di u Fiume di u Fiume - hè tenuta nantu à a spiaggia di a cità, u prugrammu prupone prestazioni di gruppi musicali, cuncorsi sportivi, ecc.
  3. U Festival di Scrittori Locali si tenenu annu à u settembre.
  4. I ghjorni turistici sò un ghjocu di turismu invernale chì ghjucanu à u mondu Kozara.
  5. U Festival di Chista se trova in u maghju in u teatru di a cità.
  6. Cup in sport per parachute - realizatu in u lugliu, u ghjornu di San Petru.

Edifici religiosi

Attrazioni di Prijedor sò ancu edificazioni religiosi. A cità è a regione, in ogni modu, cum'è u paese sanu - sò cunfessionale. Ci sò mezchi, isulani Ortodoxi, cathedrali cathedrali.

  1. Cusì, in u centru di a cità, ci sò parechji mezquite, u più anticu chì sò stati construitu in i seculu XVI è 17 secolo. A più famosa hè a mezquette di Tsarsia zamia , custruita in u 1750. Hè situatu nantu à a strada principali di a cità. Ci hè ancu una scola è una bibliutte in a moschea.
  2. A Chiesa Ortodoxa di a Santa Trinita , cunsacrata in u 1891, hè ancu ricunnisciuta com'è un punteddu culturale di a cità. Hè vallata in tutte e costi da un muru, vicinu à un parcu hè rotte.

  3. In a parti sittintriunali di a cità, pocu distanti da u teatru, a Cattidrali Cattidrali di San Ghjiseppu , custruitu in u 1898.

U Parque Nacional Kozara

In u municipu di Prijedor, ci hè un interessante attrazzioni naturali - u Parcu Naziunale di Kozar, chì suprana a 3,5 mila ettari. U parcu hè statu furmatu in u 1987, per assicurà a tutela di u patrimoniu culturale è storicu.

U parcu hè stallatu vicinu à a muntagna eponymous. A parti cintrali hè l'altupianu di Markowitz. Eccu un museu di a guerra, chì cuntene armi, instalazione d'artiglieria è altre evidenza di battalji chì si sò in a muntagna durante a Siconda Guerra Munniali. Dopu tuttu, hè stata quì in u 1942 chì a famosa battanti sanguigna di Kozar si era tenuta.

In u parcu ci sò parechje altre monti di altri altri:

U monasteru di Klisin

15 chilometri da a cità di Prijedor, in un paisolu chjamatu Nishtavtsi, hè u Monasteru di Klisina, chì hè sottu à u filu di a Chiesa Ortodoxa Svedese.

A data di a fundazione di u monasteru ùn hè micca statu stabilitu, ma hè cunnisciutu chì hè stata stabilitu in onore di a riunione di u Signore. Dunque, in u 1463, hà patutu da i truppi turchi, chì anu distruttu i palazzi è dispersavani i monaci.

In ogni casu, dopu una chiesa di lignu hè stata riesciuta quì. Chì ùn hà micca surviu à questu ghjornu. Hè brusgiata da Ustashi in u 1941. Residenti di i paesi lucali riiscì à salvà a campana - anu inundatu à u fiumu, è più tardi scorri.

A cresia fù ricustruita in u 1993, ancu s'ellu u principiu di a guerra bosniabuella hà impeditu u rinuvamentu di u monasteru. È solu in u 1998 era novu annunziatu nantu à a so restaurazione.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à Prijedor solu cù trasportu terrestre - in train, busu o car da l' aeroporti in i cità più vicini. Per esempiu, a capitale di Bosnie-Herzégovine, Sarajevo , in a capitale di Croazia Zagreb. Cuntinuemu solu quellu fattu, quellu routere diretti diretti trà Mosca è Bosnie-Herzégovine, ùn sò micca prisenti. Avemu bisognu à vola in Bosnia, o cù trasferimenti o charter, chì sò lanciate in i stagioni di u resort.