Banja Luka - attraversi turistiche

L'accoglie Bath-Luka hè situatu in una vaddi pitica in u nordu di Bosnie-Herzégovine . Furmatu più di 500 anni fà, a cità hà vintu per parechji seculi sottu duminazione turca. In u 1996, diventa a capitale di a Republika Srpska, parte di Bosnia-Herzegovina. A storia di centru anni hè riflessa in l'aspettu culturali è esterni di Banja Luka.

I posti più interessanti in Banja Luka

In i so vicinanzi sò stati cuncentrati suluzione calcio, chì pirmettenu à Banja Luka per acquistà u status ufficiale di u fiumu. Capisce i viaghjatori micca solu per paisaghji, ma ancu per e strade cum'è gustu di natura à un conte di fata medievale. L'abitudine in questu cità ùn hè micca necessariu per i turisti: in Banja Luka ci sò attraversu attraversu è exceline opportunità per l'attività outdoor.

1. A furtizza di Banja Luka . Guidebook on Banja Luka vi farà turisti prima à l'antica fortizza (Kastel) nantu à u bancu di u fiume Vrbas, chì era custruitu in u XVI seculu. U custituitu hè un tistimuniatu di u passatu, a familiarità cù quale aiuta per aiutu à cunnosce megliu a storia di a cità. A furtizza di Banja Luka hè custituita da diverse bastions è duie torres, è in u so territoriu sò armerji di armi conservati. Visita a furtizza, chì hè a principale attrazione di Banja Luka, sia indipindente è accumpagnata da una guida.

2. Cattedrale di Cristu u Salvadore . In u core di Banja Luka oghje a cattidrali di u Cristu di u Salvadore cù cume di ciumi daveru. A ghjesgia ùn hè micca solu un attrattu turisticu di Banja Luka, ma ancu u so simbulu. U tempiu era custruitu 4 anni - da u 1925 à u 1929, ma hè stata distrutta à u principiu di a Siconda Guerra Munniali. Hè stata una strada nova novu in u 2004. A cattidrali di u Cristu di u Cristu hè unu di i principali "caratteri" in i fotografia di i turisti chì vènenu à Banja Luka.

3. Museo di Republica Srpska . Trà l'attraziu di Banja Luka, a Republika Srpska Museum hè drittu cù una attenzione particulari. Visitu, pudete amparà cose interessante da a storia di a cità: anu da esse infurmatu di scavi duminii archeologichi antichi è una exposition à u campu di cuncintrazioni di a Siconda Guerra Munniali.

4. Monumentu à i 12 Madenas . Monumentu "Vita" - una storia di a tràggica morti di 12 trasi nati in Banja Luka. Anu mortu durante l'alferate di 1992-1995. In a primavera di u 1992, 14 figliulini prustanti ricivutu terapia intensiva per un sustegnu di vita in unu di i sughjetti in Banja Luka. Quandu u suminatu di l'ossigenu meditatu necessitatu da sti pazienti esce fora, era necessariu di furnisce un novu batch. In ogni casu, u passaghju di trasportu era stata bluccata da militare croata. I medichi atticatu di salvà a vita di i capretti cù l'ossigenu tècnicu, ma chistu nun aiutò: di 14 babies sò solu dui surviglii. Sighjeni Banja Luka - un munumentu per 12 zitelli "Life" - ricurdà à i ghjinirazioni futuri è questa guerra terribili, chì, per a via, a cità ùn hè statu micca sottumessu.

5. A via di u Signore . Tra l'attrazioni più famose di Banja Luka hè Gospodskaya Street. U so nome hè una storia curiosa. Più di un centu anni, a strada era chjamata Pivarska. U pruprietariu di parechji buttoni situati nantu à ellu, era insatisfied à u fattu chì hè vinutu à e persone ordinariu, è micca rapprisintanti di l'alta società. Per limite visitatori indeseziu, hà stallatu nantu à e facciate di i so buttoni di e vendita "a strada di u Signore". Dopu questu, stu nomu hè statu stata, ma ufficialmenti a strada hè chjamata Veselin Maslisi. Sighjeni Banja Luka - Gospodskaya street hè un favuritate micca solu per i stanzi per i stranieri, ma ancu per i residenti lucali.

6. A Mezchea di Ferkhadiy . Dating from 1579, a mezquita Ferhadija Džamija hè stata danada durante a guerra bosniaca, in più di più di deci e mezchi di Banja Luka. 21 anni era necessariu per una ricustruzzione dilicata di u bastimentu anticu, dopu à u quali, in 2014, e pricati si ritinonu à u Ramadan. I travaglii in l'internu di a mezchezza di Ferkhadia, unu di i più belli boni di Banja Luka, sò sempre in prugressu.

In u listinu d'attraversu turisticu chì imprissioni i steddi di Banja Luka, hè un monastru trappista "Maria Zvezda", l'edificazione di l'Archivi di a Republika Srpska, u Museu d'Artu Contemporaniu, una scola primaria antica, l'Hotel Palace, a cità medievale di Greben, a furtizza di Boćac, a Chiesa di San Eliasi, a citta medievale di Zvečaj .

In un viaghju à Banja Luka ùn pò micca solu l'acquisto cù i so turisorii, ma ancu attivu rilassate: rafting in u fiumu Vrbas, scalendu o camminate in vicinanza di a cità.