Gimnastica per a faccia da i surdici

L'aspetta d'armi e tunee nantu à a faccia hè inevitabbile, ma l' invichimentu di a pelle pò esse ralentisce è vede 10-15 anni più ghjovani. Per fà questu, ùn avete bisognu di cumprà cusmetichi cusitori, visite un salone di bellezza, utilice tecniche hardware o cuntattate un cirujianu plasticu. Tutti questi bisognu hè una ginnastica regula per a faccia da e riccheti. E cumpurtamentu cuntenente di i exercici, per suprattuttu, ùn porta micca risultati immedanei, ma in quattru mesi l'effettu fussi evidenti.

I megliu di ginnastica per a faccia da i fugliali

Hè assai sviluppati unipochi di complexi di ricchizza, formate è alzate, l'autori di u quale promete tremendosa risultati dopu à 2 simuli d'applicazione. In fattu, solu qualchi tipi di esercii sò cunsiderate effettivi:

Hè dispunibule cumplementà u cumpetu sceltu di gimnastica per a faccia da i culuri di i tecnichi di massa di Chinese o Giappone - qigong, shiatsu o asahi. Questa stima accelera l'effettu desiderate, chì a manipulazione mellora a linimia locale è a circulazione sangue, prumove a saturazione di e ciule cù l'ossigenu è i nutrienti.

Gimnastica basica per i musculi faciali da i ricci

Prima di vedà nantu à ogni tècnica specifica, avete bisognu di maestru di a ginnastica principale. Questu permetterà di valutà dinò questu questu o questu esercitu allisciucanu e so arruganti, hè riflessu nantu à u sguardu, contorni di a fàccia è a so scultura.

Prima di l'iniziu di classi, avete aduprà purificatu i to pelle è lavate a manu cù sapellu. Hè ancu necessariu di preparà un ispilatu chì aiutà à cuntrollà a precisione di a ginnastica tuttu u tempu. Hè ricivutu chì durante a sessione ùn nisuna interferera è distraisce.

Per ogni sughjettu, ci sò 10-15 ripetizioni. A l'ultima volta hè impurtante per a tensione massima è di 6-7 seconde per stà in a pusizione dispunibule.

Ginnastica principale:

  1. Débvenite i musculi, pudete massàgiu a to face crescente. Aghja a bocca, doblegate i vostri labbre in un oval. A tense di a pelle nantu à i pani maiò si sentenu.
  2. Ricerete e musculus zygomatic, pulling them to the lower eyelid. S'ellu ùn hè nunda di primu, pudete pinsà chì pudete sentite un oliu displettu è disgraziatu - l'aricchienne à u nasu è à u listessu tempu scacciate un pocu.
  3. Aperta a bocca. Push the jaw jaw forward, straining the muscles of the chin and neck.
  4. Oculze u lipu sottu à u superiore. Quasi ùn deve esse visibili.
  5. A minurità mandarina torna. Per fà e movimenti, cum'è se ci tira l'acqua cun una mandibula, ritmettichi pushing it forward è liggerà a righjina a testa.
  6. Apertura a bocca un pocu. Pruvate per attruisce cù a punta di a lingua à u nasu.
  7. I dritti di e manu di e mani sò deve pusatu nantu à i rotulosi nasulabali è beni fissi.
  8. Bassa u lipa superiore, straining the muscles of the nasolabial triangle. In questu casu, u lipu più veloce ùn deve micca movimentu.
  9. Aggiuntti e vostre mani in u "lock", pusendu in u front, da e cell in a pilosa. Hè bonu per pressià i vostri mani à a pelle.
  10. Aghjunghjite i vostri ciglii in quantu possibili.
  11. Certeghjate i vostri ochji in bocca, aprile i vostri ochji cum'è possibili. E cigliu ùn deve micca muvianu, se questu ùn viaghja micca, pudete adupralli cù e to mani.
  12. Pane di u centru è l'indici sò sbagliati nantu à i corsi internu è di l'internu di l'ochju, rispettivamente. Paghutàvenu bè.
  13. Certeghjate i vostri ochji è aprire u massimu.

A ginnastica propria di a faccia sguassate i surdati nantu à a frunti , doblega in u triplicu nasolabale, "pedi di corta" in i parolle. Inoltre, questa cumplessu aiuta à migliurà u sughjettu di a pelle, rinnova l'ovalu, face chì l'articuli scultate di a strada.

Massaggi faciale ginnastica puntale per i zuccaturi

Per rinfurzà l'effettu di l'eserciti supra, pudete, se cumplementà cù un effettu manuale nantu à i punti biologichi attivi nantu à a faccia, chì sò indicati in a figura.

Hè abbastanza per pressu nantu à elli cù pads di i dete per 5-10 seconde per aumentà a produzzione di colaggiu è elastin, per rinfurzà i musculi, di migliurà a circulazioni capilaria, per restaurà a forma di a faccia è nurmalizà u so tonalitariu.