"Non-contact child" - cume in insignà per esse amici?

Certi mariani sò assai stanchi, quandu i so figlioli ùn sò micca stallati nantu à a strada, ma preferite à pusà per questa casa cun ella è toccu silenziu cù i so ghjucate o vede a TV. Ma quannu arrivanu à u duminiu cù un gran numaru di i zitelli, pruvate d'evitari u cuntattu cù elli è ghjustu à cuddle à a so mamma, in cerca di prutezzione di sta fogliu di i zitelli. L'aliénation è a so disprezzione à cumunicà cù l'altri populi hè chjamatu non-contactness è hè un signu di prublemi in l'educazione o l'evoluzione psicologica di u zitellu.

Per risolviri u prublema, avete bisognu di scopre a raghjoni, postu ch'elli sianu diversi:

Perchè, se avete chì u to figliolu hè evitatu altri pirsuni, andavanu à una perspettiva per specialista: un fisicu terapista, un psicologu o un psiconeurologista. In casu chì tuttu hè in modu cù u sviluppu psicologicu di u zitellu, i genitori, avè scupertu a ragione di non contactiry, ponu aiutà à aprende di stabilisce u cuntattu è esse amici.

Cumu aiutà à un figliolu senza cuntattu?

Ma più importantissima, fate tutte sviluppi gradualmenti, guardendu cun vigore à u statu emutivu di u to figliolu, è à i primi manifestazioni di discomfort, fate un cessatu.

A prima avè principiatu à risolviri u prublema di non-contact, più faciule serà u vostru zitellu. Ma una cundizione indispinuta per a risuluzione successa hè a creazione in a famiglia di una atmosfera d'amore, u rispettu, l'intelligenza è l'accettazione di i zitelli chì sò.