Cubi di Nikitin

Frà i diversi metudi di iniziu di u sviluppu di u zitellu ùn hè micca difficiule per perdisce. Tuttu tutti li permettenu micca perfettamente e apertu e risorse internu di un petit investigatore. Cuenta, lettura, memorizing letters e geografica, hè assai boni è utile. Ma ancu, i psiculoghi sò sicura ch'eddu hè u sviluppu di l'intelligettu di un zitillù piccatu chì vi permettenu à l'avvena à acquistà un cunniscenze excellentu in tutti i sugetti.

U metudu di Nikitin includenu cubbi lògichi, è hè stata sparata in i 80, ancu s'ellu ùn era micca spargugliatu in prima. Avà stu mètudu, simplicità à u primu sguardu, hè diventatu assai populari.

Ùn hè bisognu di cumprà u cubicci di l'Orienti di Nikitin è paganu assai soldi, perchè pò esse fatti da sè stessu. Stu metuu duverà esse un minimu investimentu di fondi è solu una sera di tempu libbira. Allura, accuminciamu!

Cubi di Nikitin cù i so mani: una classa maestra

  1. Per cumincià, avemu bisognu à a pontazione basica, cù quale travaglià - un cube. O megu, nimu, ma settate parechji, quandu devenuta da a tecnica di sta lezzione. Pudete piglià ogni casgiu di lignu - anziani cù scatudi afflitto, o cumprà novi, in ogni casu serà più prezzu cume compru materiale finitu. E, sicuru, ùn pò micca fà senza carta culurita o cartulina, cola, scissors, regula è lapis. Muriu cura di u cubu è fà a squadra di carta è trianguli.
  2. Per i standardi cazzi di tazzi (cun ​​un latinu di 4 centimetri), bisognu à quattru foglie di carta o cartuni. Da questi, 16 squatie di russu è u listessu kulore blu apparissi, cù 32 squares u bianchi è gialli. Per separà, deve circundà ottu voce (rosso è azzolu) per esse cutu in viaghjatelli in u triangulu. Un trucu chjucu - per assicurà chì e culme di carta culurite ùn difendenu micca è ùn sianu off during operation, u cantu di a pratica hè stata 1-2 mm più chjuca di u cantu di u cubu.
  3. Inculcendu tutte e parte, avemu avè stu ghjocu di sviluppu. Hè nutate chì a cartunghjina hè più peggiu chì u paper - sempre prova di sdegà micca, è perchè ogni parte si deve currettamente pressu finu à siccati. Cù u paper, e cose sò un pocu facilissimu, ma hè menu durable. In u nisun casu, hai bisognu di ripiglià i cubi di plastica, perchè ghjè micca bè in cuntattu cù a cola è i costi culurati sò sceltu rapidamenti.
  4. Perchè chì u zitellu ùn abbia avutu annunziatu mentri a so mamma hè occupatu, pò ancu esse aghjettatu cun un postu responsibile - gluing excess cubes with paper rips. È questu hè u risultatu pudete piglià.
  5. Se u papatu hà l'oppurtunità di fà un schedariu di cubicì njamariu di u boscu, aduprate stu materiale serà duie preziosu. U fugliale, u beddu e u pinu sò perfetti per questu scopu, ma ùn si micca scurdate di cammelli à longu i bandei è i costi di u nazhdachkoy. Dopu stu schema simpaticu, appicca i canteri, cum'è accade à a figura, ignore u colore biancu, perchè u culore di l'arbre pò sustituisce.

Un altru modu, chì ripigliarà ancu u tempu, hè pegu in i canteri cun film nantu à una ceppa adhesiva. Hè vindutu in i centri ecunomichi è di a fabricazioni. Hè pigliatu un pocu di materiale, è se si trova à e ricchettu, hè maravillosa, ancu chì qualchissia pò cumprà.

Ùn vi scurdate micca di i schemi da quella u zitellu hà da piglià a scola di u patronu. Pudete ancu gràziuli cù cartuni bianchi.

Cumu ricunquistà un cub di Nikitin?

Hè assai sempriciulu! Ogni scrizziu utilitatevuli digià inventatu da l'autori chì partianu da a più simplice (per i zitelli) à più cumplessi (per i sughjetti), o omosate à i fantasies di u zitellu, perchè in questa teknika ùn sò elementi di una tastera creativa.