Casbelli fatta di legnu

I Casketi, in particulari di u legnu, sò cunnisciuti da tempi antichi. Parechje assuciatu questu ughjettu cù prudotti tesoros fabulosos. Questu ùn hè micca surprisante, perchè e primi chjappi di legnu foru usati specificamente per pudè sguassate è ghjuvellu. In origine hà cuminciatu à esse fatte da artighjani in Cina è in Giappone annantu à 2000 anni fà. In quelli ghjorni, solu sultani, impiraturi è i re sò puderanu furnisce di such casti. Cusì, rinfirmò u so gustu eccezziunale è u status sociale.

Oghje, i caseddi di bastimentu ùn anu micca persu a so antica pupularità, perchè anu sguassà impressjonanti. Larches sò rilevivi in ​​u mondu mudernu, cum'è l'arbre hè cunsideratu u materiale naturali più còmicu, da u quale u maestru pò fà veramente un capelli. Un casket di lignu pò combine l'evoluzione muderna è à u tempu chì priservanu i tradizioni slaves di i ancisteri. Ci hè un culore in questu, ùn hè micca? Hè cusì accade chì in un tali casu, fattu di material noble, spessu i femicili prutezza a so gioielli.

Ciò chì pò esse una caixa di ghjuvellu di legno?

I tecnologici muderni ùn ponenu tranquillamenti. Hè per quessa chì ci hè una varietà di mudelli chì anu micca solu una funzione decorativa, ma dinò assai cunvene per l'usi. Caratteristiche di tali cosa cum'è una caixa di zucca di legnu:

I Casketi per a ghjuvintù da u legnu sò assai pratichi, elegani di qualità è ponu tene grandi per a preferenza di u compru. I Casciali fatta artighjanali da u legnu sarà un rigalu eccezziunale solu per i donne, ma per l'omi. Eranu assai effittivamenti pendenti, colgante, anelli, braccialetti, è senza menu scatuli diliziosi, cufflinks e ligami. Un tali rigalu sarà apprezzatu per tutti.

A casetta intagliata di legnu hè unicu, cum'è hè fattu di tipi speziale di legnu (walnut, linden, pear). U maestru decrecenu una casula cù u carattere originale, è dà un brilfu è fiscanu l'effettu otticu, copre cù vernice. A casella di legnu pò ancu esse aduprati per aneddu. Tuttu u rispettu di i sperienze di u so patrone.