Hot spring di Daildartungukvera


L'Islanda hè un paese di fonti geotermali. Sò assai populari cun turisti. A più famosa è famosa hè a primavera calda di Daildartungukver. Esistene per a so misura, è in Europa hè cunsideratu cum'è a più grande, è questa hè a verità riali.

Caratteristiche di a primavera calda - hè u so grande, in u paese, campu termale. Per un annu, una crescita unica di l'acqua si evapora da a so superficia. Solu un secunnu in l'aria di 180 litri. A temperatura di l'acqua hè di 95.7 ° C.

Funzioni suciali

Sì avete furtunatu di visità u locu in un tempu quandu ùn ci hè nè nebbia, invece u viaghjatore fate una stampa fantastica. Molti molèuli di acqua, vultendu in steam, s'incentiva à u celu. È u prucessu hè cuntinua.

Prima di u ghjornu Dailartartungukver realice micca solu u rolu d'attraversu turisticu, ma ancu u principali pruponi di l'acqua. Dopu à questu, i cità vicini, in particulare, situate nant'à un raiu di 100 km, ricevenu regularmente l'acqua calda. Eccu i cità di u denominu "Groenlandese di Islanda" - Westurland.

U postu hè unicu in u so tipu è ecològicu. A furmazione hè particularmente amata trà l'aderenti di eco-turismu. In vista apertura, sò strandi è sempre cunservati in a foto è in memoria. A cità di Reykholt, vicinu à quale hè a fonti, è ella stessu parechje attraversu.

Eccu stava sempre è creatu u poeta di u mediu Snorri Sturluson. Cumu simule di gratitude per i so criazioni, i residenti eriggiranu un munumentu à u pueta. A tomba di u poeta pò esse visitata da fà una peregrinazione à i belli città chiese. Se vulete, pudete ancu vede l'esposizione di Snorri Sturluson.

Dopu avè acquaintu cù l'altizza di a cità, tutta l'attenzione si tratta nantu à a piaghja induve a ghjagliavule di calda di u ghjornu Dailartartungukver si trova. I so acqui ci sò alimentati da u bacinu di Reykholt . U stagno artificiale di quattru metri hè culpritu di tutti i costi. À quale tempu ùn vinaranu turisti, pudete nàutà in a piscina.

Cumu accade à a surgente?

Per accustà à a fonte, avete prima di vola à a capitale di l'Islanda, Reichjavik . Allora, cù una scursioni o indipindente nantu à un caru pagatu, avete bisognu à entre in a cità di Reykholt. Ci hè a prima fonti di Daildartungukwer.

A manera più faciule per vede sti miraculi creati da a natura è l'omu hè di vene da Reykjavík through un tunnel dug under the Fjord Hvalfjordur. A durata di a strata hè di 7 km. Se ci hè un vechju, in seguitu, u turista hà ghjunghje à u destinazione nantu à u viaghju di l'annunziu.