Cumu sguassà i danni à morte?

Por desgraciate, ma in u mondu mudernu Ci hè parechje persone male chì sò pronti per quantu, solu per castici i so nemici. Qualchidunu a dicisioni di impone un spoof a morte. A malidizioni hè cum'è un virus chì lentamente mata una persona. In questu casu, vale avertisce ch'ellu hè pussibule di rinunzià u danu à a morte. Questa hè una curia seriu assai, chì hè imposta principarmenti per psiquiatici prufessiunali. Hè megliu per andà cun elli per aiutà, per sguassà i negattivi, ma se ùn ci hè micca una tale opcione, vale da vale aduprà da scumpete tutte.

Cumu sguassà l'annunziu di morte da a terra grave?

Questa hè a variante terribiliosa di spoilsie, da quale ùn hè micca cusì faciutu liberu. Hè necessariu per andà à a chjesa quandu ùn sò micca strangers. Puteu novi candele vicinu à l'icona di San Panteleimon è chjalli. Mentaraghju à u santu è dumanna per aiutà. Tuttu u tempu quandu i candelon s'emuccianu, pudete pricà, è pudete ancu applicà à Diu è à u Teatotù. Dopu questu, tira u cinderu in a paletta. Pettite davanti l'imagine una candela più, è pò accade ancu una candela vicinu à l'icona di Cristu è a Vèrgine. Quandu i lasciate, mandate un moleben per a salute per trè ghjorni.

Cumu sguassà i danni à morte?

Ci hè un ritu anticu chì tandu trè donne participà: una ragagna soltera, Una veduvi unmindia è una vechja maid. Ogni participant deve dà u so permessu voluntariu.

Istruzione cumu per sguassà i danni fattu à morte:

  1. Tutte e donne di notte in lu campu apertu è ogni ghjornu deve un cavallu pocu. Hè impurtante chì ùn si parlanu micca in tuttu u tempu.
  2. Ogni participatore in u rituali avissiru avè un saccu di saccu di rina. Hè bisogna annantu à ognunu, è diceraghju questi parolle: "Quandu sta sira s'apprisce, u servitore (u nome di a vittima) piglià a so morte. Amen ".
  3. Dopu questu, vale digià fugliale è ghjunse in casa. E donne averebbe cuntinuà à esse in silenziu è micca vultà.