Fetture ciascta cù l'oliu d'aliva

U furu hè un organu vitalu, una di e funzioni principali di quali hè a filtrazzioni è a rimuzione di e toxine è u ghjale da u sangue. Certi di sti sustanzi chì vene in u corpu à manghjà pane, rich in colesterol, alcool, droghe è altri sustanzi, hè micca spulatu è si mette in u fegato. Per quessa, a prucedura per a limpeza di u fegatu è assai populari trà e persone di un stiltu di vita sana. Trà i ricetti populari per a purificazione di u fegatu, i metudi più cumuni utilizanu l'oliu d'aliva.

I vantaghje è u danu d'oliu d'oliu per u fegato

L'oliu d'oliva hà assai propietate di cholagoghi, è e sustegenu quì sopra, in particulari unità oliu, cuntribuiscenu à a cunversione di colesterolu in composti digeribbili è di cuntribuisce à a purificazione di i vapuri. Sti pruprietà è hè dovutu a l'usu estensivu di l'oliu d'oliva per a limpieza è trattatu u fegato.

Per d 'altra banda, l'usura in quantità maiò di un pruduttu tali cum'è l'oliu d'oliva, per contru, crea una pisu supplementu à u fegato. Inoltre, pò pruvucà una crescitura di colecistite è u muvimentu di i calcuttii, chì sò spessu troppu grandi per passà in u ductile bile. U risultatu ponu esse l'ocurrenza di u cólicu, è ancu esse chjucu di urgenza.

Mètichi di pulizia di u fegatu cù l'oliu d'aliva

Oliu d'oliu di uva in vitimenti

A mezzo l'ora prima di pranzi, hè cunsigliu per bevitatu una culloca di l'oliu d'oliva, lavenu cù una culloca di u zucchero di limonu. Pudete ancu aduprà oliu d'oliu, u mischianu cù u zuccaru di tomate (1 culletta sopra per u vetru di ghjacciu). Stu metudu hè relativamente sparente, è pò creà una sughjetti di salute in a presenza di cholelithiasis, cholecystitis , a malatia di u fegaru è u gastrointestinal.

Pulizia di u fegaghju cù oliu d'oliu è zucchero di limonu

Quandu a limpiari u fegatu da questu mètudu hè cunsigliatu un ghjornu di prima di u prucedimentu manghja solu l'alimentariu di vegetale, è vende ancu una gran quantitata di zucchero. Hè generalmente chjaru chì ùn abbia da manghjà 6 ore prima di u prucedimentu è fà un enema di purificazione. Dopu quì, pigliate u zuccaru di limonu è l'oliu d'oliu (circa 150 ml) è biarà di ogni 15 minuti nantu à una cucumber. Duranti a prucedura, deveranu accustà à un caleciplante à u focu di u fianu.

Stu metudu, malgradu a so pupularità, crea una pezzu pisanti in u fianu, hè enormu periculoso è pò causà prublemi di salute à ancu in una persona sana. Dunque, a medicina ufficiale micca categuricu ùn ricumanda micca u so usu.