Ieri in i zitelli

Ogni mamma sà: ùn mancu trattà a prevenzioni di i friddi in i zitelli, è ella, questu friddu, in i zitelli hè inevitabbile. Perchè Perchè ùn hè impussibile di mette u zitellu in casa, è ùn abbandunate senza cumunicà cù i pari, senza visitare u kindergarten è l'scola. E ancu s'ellu hè sempre listessu per aiutà avà è babbu, ùn hè micca un fattu chì elli, cum'è sì, ùn sarà micca malatu è purtate a malatia in casa. E quantu in stu casu ùn micca infettà un zitellu cù un friddu? Dopu à tuttu, chì dicenu, più spessu per friddi, simu di ARAL banale. In l'ineffettu di i vandaluzzi dì per un pezzu tantu è assai, per quessa, in più di impedisce fridges in i zitelli, nunda hè statu inventatu.

Cumu prutegge un zitellu da un friddu? Probabilmente ogni mamma hè familiarizzatu cù u sensu pienu chì sorgieghja quandu ella conduce un zitellu sanu à un kindergarten, è à vicinu à ellu nantu à u bancu, un picciottu babbu cù l'occhi caniati è malati si sputiche. U principiu di u friddu cumuni è, sicondu u maestru, u zitellu hà ancu un certificatu chì hè sanu. Hè stata fatta da a so mamma, è per sicuru ch'edda tenia un mila razze per esse di queste ghjornu à u travagliu, ma per noi u principale hè cumu per a prutezzione di u so figliolu da u friddu.

I primi signali di un friddu in un zitellu dopu à cuntattu cù u paci, com'è regula, ùn fate micca stà aspittà. I sintumu di i friddi in i zitelli sò manifestati in modu diffirenti: qualchissia hà un mumentu briunatu, un omu chì qualcosa di una garganta di grigia. Ma in ogni casu - hè malaziu, debbulizza, mancanza d'appetite. È un friddu in i zitelli chì anu da esse trattu da u vostru pediatricu.

A maiò parte di e mamma chì soffrenu di friddi freti in un zitiddi prughjettanu i genitori chì anu un zitellu è di tezza chì hè malatu, micca frebba. Ma i medichi credi chì sia l'alta temperature in un zitellu cù u fretu hè bonu, è hè cunsigliatu per fallucchjarà solu s'ellu si mantene più di 39 ° o hè pocu cun tolerate. Questu hè cumu u corpu contru u virtu più efficace.

È se u friddu in i zitelli spinta in una tezza? Di sicuru, tutti i ricordi di i macelli di mustarda, strufinendu è altri prucessi chì un duttore mai hà scrittu à un zitellu, ma quellu chì, cunvinsi, avemu cunsideratu oghji obligatori à fà un ziteddu male. Oghje, sò parechje opinioni per l'efficacezza di questi fèndesi. Ma chì hè bisognu chì sapete chì in un periodu agutu chì u zitellu hè pocu accuminciatu un friddu, i distruzzioni di i procedimi sò ineffettivi, è ancu a altitudini temperaturi sò ancu preghjudici. Hè assai più impurtante è copious bevanda è reste di dorme. Se l'ore di u zitellu dumore, in particulare micca impughitu per fà u compressione di u calumiau lucale è - sò parechje otitis, in u quali calificà sottu una pruibitu categurica. Cù cura bè, anche u prucessu riguardu à u risicu di credenze - latte, inhalati di steam, spiagge di calcio.

U zitellu anu freti freti? Cusì avete bisognu di minimizà i visitati bisognu à i locu fugliale. Invece di vultà in trasportu publicu, cammina. Assicuratevi di furniscia una afflussione di l'aria fresca in a stanza di i zitelli, è in a staghjunazione frigia vetchisce regularmente. Sì l'aria in l'abitazione hè soprapiutu da i calduri, l'usu di un umidificatori o almenu u fogliu una spugna muta in a bateria. Mantene un microclima ottimale in a casa, pigliate un graduate, metudu pruduttu di u zitellu, ùn l'avete micca spressione, spessu accettate cù l'altezza aperta, dà vitamali naturali in a forma di prudutti naturali: sò chjariti simuli di prevenzione di friddi in i zitelli. Insegnite à i vostri figlioli di lavare in manu peri regularmente. Duranti l'exacerbazioni staghjunali di i friddi, pudete lavà a bocca cù una solu salina diluente, lubricate i passageri nasali cù l'ungüinu d'oxolie.

U tempu passà, u zitellu criscinu, è altri prugetti prufiziunali sò ghjunti à u prugettu, invece di friddi banale à i zitelli. Stu pezzu pienu assuciatu cù freghjenti frastizii in u to figliolu vi farà passà. A cosa principal hè di ùn ne stava anch'ellu cù cura eterna, per ùn sviluppà fora una "piantazione d'invernatori", teme di ogni strannutu vicinu, esse cumu si cumu cumunicà è cumandenu un stilu di vita attiva. Ùn si scurdate micca i friddi freti in i zitelli - hè ancu spiciale, ma solu un stadiu tempurali in a furmazione di l'immunità.