Entresol in u passageru cù i vostri mani

Ùn importa micca quelli coutieri chì sò in a casa, ci hè un bele più persone. Allora, perchè ùn custate micca cumu direttamente sottu u suffittu? L'accurzà mezzanine cun e vostre propriu mani ùn vi purtaranu assai tempu, o risorse. Di sicuru, se pensendu a custruzzione sana, cù un corpu putenti è e porte sia, quella di furnisce. Propostemu à cunzidira l'opzione di custruisce mezzanine in u passaghju da i materiale dispunibule per mè.

Manifattura di mezzanine da mani propriu

Da i materiali avemu da cumprà in u mercatu di u bastimentu un paru di rai da u prughjettu di l'aluminiu, pezzi, pannelli di plastichi usati per costruisce u soffiu è e pareti, è ancu corsi cù guidate sottu à queste panels.

  1. U primu cosa chì facemu hè di definisce u mudellu di u gabignore. Appressu, à u livellu desideratu, riparanu e guida di u prughjettu di u metale, quandu possite u fondu. Pò esse fatta da una sipurtusa di plywoodu o materiale simili.
  2. In seguitu, stalla l'anchjo di u cantonu è aghjunghje à u tettu. À listessa manera di listessa manera, tagliò a parte di u cantonu sottu à e pezzi side.
  3. Per affidabilità è rigidità di a struttura, fabbricata da i mani proprii, longu a parò di u pustamentu di l'mezzanine in u corridor chì riparemu una guida più di u prufilu di u metale. Questa impidisce chì u plywood curvatu sottu u pesu di a carica.
  4. Scagliu i plywood greche. Nant'à u borde superiammu attaccà u prufilu cù u groove, induve oghje i nostri porte da u paleta di plastica.
  5. Avemu passatu a l'ultima linea di u prucessu di custruisce a mezzanine in u passaghju, è avemu principiatu per fà e porte cù i nostri propri mani. Tagliate a longa dumandata da a carta plastica. Fixemu i parti cù cola.
  6. Pigliemu in i slottaggii in u plywood ghjunghjenu i pezzi di e porte è verificate cumu si move.
  7. L'ultima tappa di a creazione mezzanine hè a cunvenzione da ellu stessu di tutti i voce in un corpu in u passaghju in un locu permanente. Prima ùn avemu micca entralizzate tuttu u contrachjata, dopu avemu dictu i fiurati di e porte in i stancu sopra u coghju.
  8. Per cunvenzione, aghjustà i manigliuli è u nostru disignu hè prestu.