Temperatura dopu a vaccinazione

E mòmini muderni sò assai teme di e consiguenzi di i vaccinati di a zitella, cunziddiendu a manifestazione di quelli è a temperatura elevata di u corpu. In fatti, questu hè normale per l'organisimu di u zitellu, chì prima hà trottu micca familiale è ostili à u microorganisimu.

Perchè a temperatura culloca dopu à a vaccinazione?

U zitellu hè vaccinatu cù una vacca viglia o una chì cuntene celluli morti di microbichi è virus. Per entra in u corpu, intrevu à u fluwu fisiulogicu, facendu per sempre una reazione protettiva di u corpu.

In i zitelli, una bona risposta hè un incrementu di a temperatura dopu a vaccina à 38,5 ° C. Se ella scavalca più altu, hè dinò una situazione in particulare chì deve cunsigli mèdico.

Quantu a temperatura dopu a vaccinazione?

Se u zitellu dopu a vaccinazione possa una tempura alta (finu à 38,5 ° C) chì altri un pocu d'ora dopu à l'injectazione, significa chì u zitellu hà ricivutu una vacca chì cuntene microorganismu mortu. Chissi includunu DTP, ADP è a vacuna di l'hepatitis B. A riazione in a forma di una temperatura elevata per questi vaccini dura nè più di dui ghjorni.

Ma se u zitellu hà datu una vacuna chì cuntene viulenti (debilitatu) i patogeni di e malatie periculi, i paisani ùn deve sapè A riazione di temperatura ùn ponu micca apparse immediatamente, ma dopu à 7-10 ghjorni da u mumentu di l'amministrazione. À u listessu tempu, durà da dui à cinque ghjorni.

Nisun trattu ùn hè necessariu per u zitellu, solu per a dimissione di a temperatura di furnisce i ligami antipiritichi, è in casu ùn si senti micca bè. Ma s'ellu si a temperatura sopra à un livellu criticu o dura assai più longu, perchè questu questu hè un cumplimentu dopu a vaccinazione. Un nasu di rinfrescante è a tezza duranti stu piriodu pò indicà un friddu - in ogni casu, ùn hè micca minatu per vede u zitellu à un duttore chì hà da esaminà u zitellu è prescrivete pruvenzioni supplementari.