Tartufi Osetian: ricetta

Qualchì gourmand chì almenu una volta pruvatu l'ossezzesi, ricette di quali sò tradiziunali, necessariu volenu ripetiri l'esperimenti o ancu amparà cumu preparalli in modu indipendenti. Ma a cucina di tannicali ossezziani ùn hè micca cusì difficiliatu!

Dough for Ossesiani

A pasta hè assai simplice: avete bisognu di levadura, acqua, un salottu è un zuccaru pocu. A ricetta pò esse include milk, kefir, crema agrumi è ova. Uni più di mantra serà necessariu per lubricate pastes preparati. Prima, preparanu a pasta di a pasta: pour un lettuce calzate in a tazza è dissolve in 1 cullera di zucchero, aghjunghje u lettuce crumbled, mischjà bè. Levede si deve disolvi cumplessu. In un locu caldu, l'odore s'arrivela in 15-30 minuti - avemu da sparà in un grande tastu. Agghicamu un ovu, crema agria, kefir, (tutti i prudutti ùn deve micca friddu). Anu aghjume ancu un pocu di salinu è mestisce bien. Faremu aghjustà a farina è, periscizzamenti, lubricate e mani cù l'oliu vegetale, puderaghju furminà a pasta. À u primu, a pane hè viscu, è quandu hè adattatu, hè aggradèvule è obedientu. Cogliu a pasta cun un pappu di lignu per lavu è mette in un locu caldu per una ora e meza.

Remploniu

U pezzu per i pezzi d'Ossezzisi pò esse assai diffirenti, in fattu, secondu u tipu di rumpimentu, sò classificate: cù u furmagliu - Ualibah, chiri, habizdzhin, tavola Ossetia cù patate è furmagliu - patata, cù foglie è fritteddi ricette - tsakharajin, cù carne - fuddzhin, pastinella d'Ossezzia cù cole è furmagliu - kabustadzhin, cun fasgioli - hadurjin, cù carica trinche è furmagliu - davodzhin.

La cucina cruccate u pastellu ossezzianu

Allora, u pastu ossezzianu cù carne (in Ossettia, hè abituale di serve 3 pastelli da alte, cusì aghju calculate u pasture).

Per a prova, avete bisognu:

Per u cumplottu, bisognu:

Preparazione:

Hè bè à avè un broitu di carne è mantellu per lubricazione di mani. Amminimu a pane. Mentri hè adattatu, preparanu a carne à l'impiegazione: a cugliera, a carne è l'agliu sò passati per un macinatu di carne (usanu un pezzucciu mediu). Pimienta è aghjunghje u rilassante resultante, se ne necessariu aghjunghjule uni pochi cuci di caldu, imbulighienta è misure in un locu frescu. Avvicinò a massa chì duvete bisbuffè è beni. Diviscite a pasta in 3 parte appressu. Da una parte, puderemu formà un tagliu finitu (altri a pasta pò pienza). In u mità, mette una piccula prughjezzione 1/3 di a carne preparata. Avà po pareremu i vigneti à u centru è aghjustatu bè. Poveremu u pasticcellu cù a farina è a cura di u centru à i canteri, u dipenditu appricatu hà da ottene in centimetri circa 30-40. Per sorte di u vaporu, facemu a superficia di u pastoghji per parechji picculi incisioni in a forma di qualsiasi mudellu, micca currità è di passà. In u listessu modu, puderemu custituerianu duie piu. Scambià u pastellu nantu à una cuperia, spiccizzatu in molte cù farina (preferibbilmente si a panella hè calda) è poni nantu à u nivellu inferjuri di u fornu, pre-caliatu à una tempura media. Agghiunciu durante 10 minuti. Dopu tramutemu a pan à u livellu mediu è avè un altru 5-8 minuti. 3-5 minuti prima chì u pezzu hè prestu, avissi piace per valdi 2-3 cuppa d'oliu di carne in i buchjuti in a pie è u pastore viaghjerà più juicier. Cù un sbagliale, frasca l'excevule farina da u ready-made pie, cambia a torta à un pezzu è fuscatu cun bè di mantra (naturali). Appena preparanu altre 2 pastelli preparati, smarate cù l'oliu è fècenu una pila nantu à l'altri. Quandu sirvia, tagliate u cori. Hè bisognu à serve à trè trè pezzi cù riformi diffirenti.