Balyk da u catfish

Sè vo site un amatori di pisci è sò happy to cook it at home, tandu avete interessatu da cumu preparatori un balyk da un catfish chì hà un gustu assai delicatu, è saria assai bè. Quandu puderà stà tenuta per un bellu pezzu in a frigoristica, è sempre aiutà à vede si oghje alcune ghjudiziariu.

Balyk da catfish - ricetta

Prima di fà un balyk da un catfish, bisognu di sceglie un pezzu bona, questu hè u solu u risultatu finali. U catfish si devia esse frescu è più spessu, da ciò chì puderete solu truvà.

Pigliate a canna scelta, sguassate a pelle, sguassate u peritoneu è e coste. Avete avè solu u filatu di salatura. Trimate in pezzi. À u fondu di i pranzi, in quale site u pezzu di u salinu (hè megliu fà piglià un vetru o stufa d'esmaltu), fate u salinu, fate u filettine nantu à a tola, da volta u sali, è ancu i filetti. Strand ponu stu modu finu à chì u pezzu hè finitu.

Posa i pranzi untidificatu cù u tastu in a frigorifera durante 3 ghjorni. Puderete sguassà i pezzi, rinfriscate è fate in un locu ben ventilatu. Lasciate durante 3-4 ghjorni, ma assicuratevi chì u fillete ùn hè micca siccu. Quandu u pezzu hà cessatu, imprudu in filu è lasciate entre in un locu frescu durante 3 ghjorni.

Dopu quì, tagliate u fillete in taglioli finti è trattatu di tù stessu.

Balyk da u catfish

Preparatu pezzi per sta ricetta vi pigliarà più di tempu, ma u gustu serà cusì cusì diliziosu.

Fate un catfish per chì un filletto hè stata. A pezza in pezzi, 5-6 cm d'altive è lascerate. Cogliu u filettine finu à u platu marinating, perchè e so pezzi sò sbagliati in culu è cima cun una gran salatura. Sè necessariu, impone un seconda capa di pisci in sopra è sprinkle cù u sali.

Pudete u cuntinuu durante 2 ghjorni in a fria, per sguassà i pezzi, rinfriscate è fate a pezza in un locu friddu durante parechji ghjorni. Dopu stu tempu, a vostra balastra sarà pronta.