U ghjocu di u mondu

Parechji credi chì a fotografia hè un travagliu dilicatu è un artu veru. Qualchissia ùn pò esse in l'accordu cù questu, ma una cosa hè certa: i ritratti d'alta qualità di una persona talentosa sempre piacenu l'ochju è fegà vugliate. Ogni annu più o più persone persu per e sesioni di foto per acquistà e so bellissima foto è amparate à a famiglia, amichi è acquisti. E questu hè solu una di i mutivi per quale hè un vacanze prufessiunale - Ghjornu di u fotografu.

Chi ghjornu hè u fotografu?

A festa hè celebrata annantu u 12 di lugliu . Cuncirnendu a data, ci sò diverse teorii, una di quale hè scritta quì sottu.

A storia di a festa - u ghjornu di u fotografu

Comu accumincia, ellu hè un secondname - St Day di Veronica. Questa donna hà datu i vistimenti per Ghjesù, chì era avè u Calvariu per lavbe u sudu da a so fàccia. Dopu fattu, u so fàccia si stalla nantu à u foggliu. Quandu a fotografia era inventata, u San Decrettu di Papa, Saint Veronica, fù dichjarata a patrona di tutti i fotòstica.

In quantu à a storia di a photoe stessu, quì avemu tornu à u XIX seculu: in u 1839 u daguerreotipu dispunibule à a cumunità mundiale; In altri dritti, a prima tecnulugia, chì permette d'acquistà imagine fotografica, hè dispunibule. A fine di u seculu seculu a fotografia divinni più generalizata, è una professione riligata. In u 1914 cuminciaru à creà catturiti chì facenu u prucessu di creà una foto assai più còmicu.

E a data di u ghjornu di u fotògrafu, sicondu a versione populari, hè cunnessu cù u fattu chì u 12 di giugnettu George Eastman, u fundatori di l'impresa Kodak nascit.

Cumu hè cilibratu u ghjornu di a fotografia munumentale?

À qualsiasi altre vacanze professjonali, u ghjornu di u fotografu hè marcatu da una varietà di avvenimenti tematichi. Ancu i siti dedicati à stu ghjornu è a storia di a fotografia sò creati. È per tutti i fotòstica, hè questu una cumbugliu excellentu per riunite cù l'amichi è i collegues, è pensate chì sta occupazione cambia a so percepzioni di u mondu. U restu pò ancu urdinate una sessione di photo, spessu sottu un scontu, per acquistà acquistà cù a storia di sta stazioni bella è felicità à i famusi trà u core.

A fotografia hè un modu per capisce unicu unicu di vita, l'emozioni sinceri umani è i paisaghji più belli di u nostru pianu per noi è per i ghjinirazioni futuri. Una bona photou deve bisognu di assai sforzu è tempu, è ancu a sperenza è u talentu di u fotografu stessu. Cusì ùn mancà micca ubligatoriu u travagliu, in particulari di u 12 di lugliu, annantu à una festa di dedicà à e persone chì dà i so forziali per fà facemu felici cù qualità qualità - postu chì scupreremu e cose chì ci hè familiar à noi di novi albitri.