U zitellu ùn ubbidisce micca - 2 anni

Ogni parente vi diciarà chì, in u seculu annu di a so vita, u so figliolu hè statu sustituutu. U zitellu ùn hà da esse capricciusu nantu à i sfacciati, ghjittati ghjoculi, dispunizendu "produzioni tiatrali" in a strada. Duranti stu periodu, u zitellu ùn sia micca intesa à tutti è parechji si partenu per scopre , per circà i culpèvuli. Veju perchè u zitellu ùn ubbidisce micca à a so mamma, è s'ellu hè veramente culpata per questu.

Perchè u zitellu ùn ubbidisce micca?

Ùn hè sempre un zitellu in 2 anni ùn ùn ubbidisce micca a so vulintà. L'iniziu di una malatìa o un ambientu sfavore in una casa aduprendu u spaziu di u statu psicologicu di u zitellu. Ricurdativi chì u sistema nervuali di u pianu di sente annunzià ùn pò micca mancu rrespondenu u tempu. Perchè ùn site micca persuade à pusà silenziu o si cuncentrà più di cinque minuti. E a pressione eccessiva pò pruvucà disordini di u cumportamentu è u zitellu pò esse irritabili. Prima di decide di fà u zitellu ubbidì, sia pacienza è ùn avete micca pressu, questu solu cumpone a situazione.

In regula, "u sistema falluta" in dui casi: u caprettu hè obligatu à fà cose chì ùn piace micca, o pruibite certu cose. Hè perfettamente normale chì un zitellu ùn ùn senti sente per 2 anni è prova di prutistari. U fattu hè chì in questu stazu hà digià acquisto da a parolla "nessuna" è aprende à appricàha de manera indipendenti.

U sicondu mutivu chì un zitillùcciu ùn ubbidisce micca, spessu ci sò parechje in l'educazione di i genitori è l'andabagna. Mamma e papà attentativi di vigilà l'estremità, è i aviani è l'averebbe permettenu tuttu. È solu à l'età di dui, u mirtusa chì chjaramente capisce a situazione è principia a usalla.

Cumu fà u zitellu ubbidisce?

Sutta a parola "forza" hè necessariu di cumprenderà e regule di cumpurtamentu di i genitori stessi, ma micca i metudi di pressioni à u zitellu. Cumu si cumportanu se u zitellu ùn ubbidisce micca in 2 anni?

  1. Per principià, puderà accuncià detalli e ragiune chì u zitellu ùn ubbidisce micca. Se ellu hè sanu è in casa "u tempu bonu", cumincià à piglià l'appughjatu propriu. Prima, dà l'oppurtunità di impidisce i so prudutti nantu à ellu stessu. Normalmente, per u second a terza volta dopu à a cunveglia, i zitelli prossimu a cumincià à obey.
  2. Se avete prumessu un punizioni certu, hè necessariu di mette. Ma avissi adupratu cun tranquillamente, spieghendu u mutivu di u zitellu. Discutere cù ellu in a fine u so cumpurtamentu è e consiguienti à quale hà purtatu. Ancu i figlioli più disubbidienti dopu à un certu cessate di pruvene adulti per a forza, siddu sapianu anticipu nantu à u risultatu.
  3. Succe chì u zitellu ùn ubbidisce micca in lu kindergarten. Eccu dui opcions per u sviluppu di l'eventi. Avete bisogna à capisce chì per migghiuri hè u stress è u piriu di l'adattazione, perchè e capricci è prutesti in a prima parata sò abbastanza normali. O peor, se o mestre ùn ponu truvà un accostu di u zitellu. In questa situazione, deve cuntene à seguità u prucessu è in casa sua pruduzzione discretu d'apprendre da u zitellu a so visione di a situazione.