Proverbii nantu à a primavera pè i zitelli

La pedagogia moderna hè basatu annantu à u fattu chì l'educazione di i zitelli sianu purtati cunducendu a l'experientra naziunale. Questa hè a cuntinuazione hè assicurata è i sentimenti naziunali prufondi sò cultivati, chì hè assai impurtante per a generazione futura. Per questu, anche una scienza speciale - ethnopedagogichi sò creati.

Proverbii, signaghji nantu à a primavera pè i zitelli sò cum'è vividi exempli di manera chì a sperienza di settore di u populu hè trasmessa à traversu i seculi. I figlioli acquistò cun elli in kindergarten, dopu cunse acquisto cuntinueghja in a scola. Questu permette micca solu per amparà assai di a cultura è di u modu di pensà à e persone, ma ancu per sviluppà un pensamentu imaginativu è astrattu, memoria. U studiu di tali dichjarazioni sò una diversione attività.

Proverbii di primavera per seconde ottuvianu a trasmissioni di l'osservazioni nantu à i patti di u clima, u clima. Tutti i signali eranu vistutu in forma d'una espressione precisa chì era ricurdata, passendu da bocca à bocca. U so studiu cù i zitelli dà un materialu assai estensivu è prufunente per quandu a ghjente hà vintenni cent'anni, in quale emiru, chì era di grande impurtanza per ellu. Per esempiu, a primavera di staggione era assai impurtante per i vignaghjoli chì si eranu pani, impegnati in giardinaggiu. U sole era caldu è u clima hè cálido.

Proverbii annantu à a primavera per i preestrieri

I Signori è i pruverbi nantu à a primavera pè i zitelli in i pre-ikastola sò simplicità di ricurdà è d'entendre. Per esempiu:

Proverbii annantu à a primavera pè i zitelli di i scoli

I proverbiu folki annantu à a primavera per i scoli d'esempiu pò esse più più cumplette, chì devendenu un studiu pensativu. Per esempiu:

Inoltre, i studienti pò esse acquisto micca solu cun i pruverbi di i so populu, ma ancu cù i diritti di altre naziunalità. Allora pudete manifestà a immensità di u patrimoniu spirituale, a saviezza di u populu, è dinò a diffirenza in u modu di vita, modu di vita, pensendu di e diverse naziunalità. I populari sunnu l'espressioni proverbial di tutti i pòpuli di l'antica URSS, i japunesi, chinese, àrabbi è altri pruverbi.

U travagliu cù espressioni proverbial

Proverbs studianti sò sempre una attività simplista è interessante. Tende à ri rimi. L'apprendre, guessendu u so significatu, studiu quandu hè megliu applicà queste o quella regula (include figurativamente) hè u megliu metu per educà una generazione di patrioti, e persone chì amanu u so paese, rispettanu à altri pòpuli è a so cultura.

Allora, u significatu pedagogicu di l'espressioni proverbial hè veramenti sensu. Pudete offre e persone di l'eserciti:

  1. Scrivite duie parte di una espressione nantu à dui foglie, fate u listessu cù qualchì numaru di frasi (secondu l'età di i zitelli). Invita à i zitelli per cullà u principiu o finale di a parte di a frasa chì era in i so mani. Questu pò esse fattu in una varietà forme (per esempiu, travagliendu in a velocità, in gruppi, in pariglii, à musica, etc.).
  2. Fate à i zitelli è e zitelli per spiegà cù e so parolle u significatu di questu o quella frase. Questu hè ancu aiutu à seguità ciò ch'ella hè apprezzata a materia prima è cusì cum'è u zitellu puderanu cunghjenzi logichi.
  3. Fate à u zitellu à continuà u pruverbiu chì vo avete in bocca. Stu metudu sò beni cumminatu cù u ghjocu ballu, quandu, catturà u bulu, avete bisognu di continuà o principià a frasa.
  4. Invita i picciotti è e zitelli per vene cun proverbii annantu à a primavera nantu à a so propiu, basatu nantu à a so pròpia experience.