Cinqui exercici Tibetiani

I famosi cinque interprizii di i monjos Tibetani permettenu di firmà u prucessu di l'anzianu, restaurate a salute è ricevenu un fucile di vitalità. Oghje, cessaranu di essiri segretu è diventanu publicu. U cumpagnu cumpletu hè assai simplice è ancu un zitellu puderebbenu a maestru. Fighjendu almenu un esercitu cuntribuisce à a guarisione, è inseme si ponenu travaglià miràculi. Fighjani u cumplicatu di l'esercitazioni "Cinque perlasi Tibetichi" in più dittori.

U primu di cinque eserciti di gimnastica Tibetana

Stand upright, mani fora horizontalmente. Girate in u vostru axis da left to right (in u uruguaiale, questa hè impurtante!) Finu à chì si senti stupitu. In u principiu, a ghjente digià dopu à 5-7 ripprezioni "vai off the track", ma per un novu hè abbastanza. Pruvene per rivolmarà annantu à stu risultatu. Immediatamente dopu à u "spin" sitate o ghittate.

Per fà sturdier, cuncintene u vostru occhiu nantu à u puntu direttamentu davanti à voi, è guardate i vostri ochji nantu à ellu quant'è pussibule. L'urdinamentu hè di ottene 21 spinning, cusì i lamas.

U secondu di cinque eserciti di lamas Tibetan

Pujhe una mattula spazzola in u pianu è fassi invirti. Hands stretch along the body, è pappà nantu à u pianu. I dito anu chjusu. Tatau a testa da u pianu, pressu a barricada à u pettu, è cullate e pedichi lati à a pusizione ghjustu. Pigliate i vostri puntelli à voi stessu. Pani pò esse purtatu à a testa, ma assicuratevi chì ùn ci hè micca rivolta in i ghjinochje. Dopu quì, bassa i peri e testa in u pianu, rilassate.

Repetite stu saggiu, seguitu a respira: un respiru fundatu mentre elle levantà e so piatchi è a testa, a màsima espalla annantu à u ritornu à u pavone. Puderete cumbattevi cù i vostri ghjinochje, ma in tempu, vai per a versione bellu.

U terzu di cincu esercitu tibetanu per a spina

Arrìzzati nantu à i ghjinochji, corpi dirittamenti, mani in caduti. Testa versu tilt, u mandibule hè pressatu à u pettu. Allora tira a testa tant'à ellu pussibule, è à u listessu tempu tilt à volta, aghjunate in a spine, ripusendu e to mani nantu à i vostri ciri. Dopu quì, volta à a pusizione iniziale è repite.

U quartu di cinque abbiati Tibetiani

À questu esercitu vo avete aduprà, per i principianti hè datu assai difficili. Posa à u pianu, i ghjambii diretti disposti. Posa i to pallini vicinu à u troncu (avissi a diri). U bastone hè pressatu à u pettu, poi alluntanatulu. Aghjunghjite u corpu, chì avvicinanu i ghjinochje, perchè e bracciu stà in u stessu locu, è u corpu è i maletti sò paralleli à u pianu. In questu casu, i piacè è e mani sò perpendiculari à u pianu. Riturnà à a pusizioni postu, rilassate.

Fate l'esercitazzioni quantu puderebbe, è questu vendite pruduce risultati. È dopu à furmazione longa, tuttu saria da voi.

U cincu è l'ultimu ejercitu di gimnastica Tibetana

Fate nantu à u to stomacu, a to fàccia. Aghjunghjite u corpu, ripusendu cù mani diretta in u pianu, i pettini nantu à u pavone. Questa hè a pusizioni iniziale. Tire u toveru in retrovisenza, quant'è pussìbule, puderete e so rinfrescante è fate u vostru corpu in a forma di una "V" invirtita. U bastone hè pressatu à u pettu. Ritorna à a pusizione di partenza. À u primu, pareva difficiuli, ma in una settimana sarete stata utilizata. Fighjate a vostra respirazione: trasfurmà u vostru corpu, avete bisognu di piglià un respiru fundatu, tornendu à a so postu originale - una exhalazione completa.

)

Cinqui eserciti Tibetini à u principiu sò abbastanza per fà durà solu trè volte, ma ogni settimana crescenu e ripitenzii finu à quì 21. Cumu fà esercizii ogni ghjornu in ogni tempu cunvenutu per voi, ùn serebbe micca suvitatu, sceglie una cari cumplicità. Pocu puderà studià 21 rivoluzioni di tutti l'esercitazioni, ma ancu u minimu chì hè dispunibule per voi avarà viaghjà bè di a vostra salute.