Calzature di donna

I scarpi di donna per pattologue di donna sò un veru truvete per u vestitariu. A so splendore tentatore hè capaci di turnà ogni figura in un modu più elegante è elegante, è dà un chic special. True, i lacquati lacati ponu liberà u so patronu è assai prughjettu, perchè ùn puderebbe combina cù l'indimuniatu.

Cù à chì ponu valdi di scarpi di patate?

  1. Cù un vistitu. Hè desirabili avè un stile clàssicu o un anticu . In quessi casi, i scarpi, sopratuttu s'ellu hà sceltu u so sapori lacati nìvule, hè l'elementu chjave di l'imaghjina, a "dimostrazione" chì fa un vestitu unicu.
  2. Cun un vistitu di cummerciale. In particulare in quelli casi, quandu, à a fine di a ghjurnata travente, una una maghjurazione o riunione cù l'amichi hè chjamata. E stilii di cuve di pezzu in eleganti faranu a vostra robba classica quantità stretta è permettenu à squatrià in l'atmosfera di qualsiasi restaurant o cafe.
  3. Cun jeans. Jeans - un elementu universale di u vestitariu, cù quale quasi tuttu hè cumminatu, è e so vistimenti di cuncepimentu di moda ùn sò micca escepzione. In ogni casu, pudete dà preferenza à i tile pastell.

Chì calzini per elettu?

In quantu à a scelta di culore, i calzoni lacati nè negru è bianchi anu sempre tenenu i so pusizioni. Questi suluzione ponu esse chjamati classici, classici di valerie donna. Se parlemu di l'ultimi tendini di a moda, i più primichi sò culori pastellati (mint, beige) è sfarenti sfumature di blu è verde.

Ma un fattore impurtante per a scelta hè ancu u stilu. I più populari e l'ultimi dui staghjoni sò l'argentu di l'argentu, stivelli d'altri sticciateci maggiuramenti stilizati per un puntellu rive. In ogni modu, hè previstu chì prestu seranu prestu da rimpiazzamentu di creepers (sneakers di coghju cù perforazioni è suli grossi). E, sicuru, i buttani militari remplghenu fora di a cuncurrenza, perchè questu annu ancu a casa di moda di Armani l'hà digià in a so cullezzione.

Cumu cura?

A parti più difficiuli hè a cura di i calzetti di pezzu di lussu. Prima, i so scarpi ùn ci piace l'umidità, u calore, in particulari a fretta, perchè pò pudè aduprà solu in a primavera in ghjorni seculi, moderu caliu è in u principiu di u vaghjimu. Siconda, u trattamentu constantu eseguisce u siccà. In u periodu di calzini attivi una sola settimana, assicuratevi di trattà i scarpi cun un emulatu especial o vaselina. E, sicuru, ùn si micca scurdate di friccià cù un mantellu di microfibra, perch'elli glacerete affettivu, toccu i raghji di u sole.