Katie Holmes faciani l'estremo di "Kennedy's Clans: after Camelot" calzini più chjucchi

Katie Holmes si juncìu à l'ultimi cinti Cinderellas di Caterina, chì soffrenu nantu à a catifa russa in i scarpi, chì ùn sò micca in grandezza. L'attrilla di 38 anni di età strinta in sandali piccule è pagatu per questu.

Premi premiatu

La semana passata in Beverly Hills, in u cori di u Paley Center for Media, l'equipaggiu di u Kennedy: dopu chì a serie di saga Camelot palescenu invece una seria in u quale hà travagliatu da trè anni, cuntendu a storia di unu di i clani più influenti di i Stati Uniti, chì u visitatori pò apprezzà avà u 2 di aprile.

U rolu principali in questa film hè stata tocata da Katie Holmes, dopu avè esculpitu nantu à a scena l'ex prima dama Jacqueline Kennedy Onassis. L'attrìzia hè stata ghjunghjendu à u spettaculu cù u so cumpagnu è u societale nantu à a serie Matthew Perry, chì hà fattu u senatore Edward Moore Kennedy.

Katie Holmes è Matthew Perry

«Stivali spagnoli»

Perchè l'avvenimentu, Holmes, chì a moda di critichi spessu appendate pè i vistiti curti cù pedi irregulati, scelta un vestitu di sita longu cù una rini intricate è terri di terri di Alberta Ferretti, aghjunghjendu una impresa di embrague è sandali aperti in i tacchi di l'autore di Tamara Mellon. E strappi d'oru di i scarpi ci dugnu à i pedi di l'attrìzia, chì diligently pressed her toes with a terrible pedicure on the photocell.

Katie Holmes à premiere di a serie "U Kennedy Clan: After Camelot"
Katie Holmes in vestitu di Alberta Ferretti nantu à a catifa russa
Kathy in sandali hè più chjuche u grandezza

Cathy apennà ghjustu a "esecutà" davanti à i ghjurnalisti è, avendu finitu cù a parte ufficiali di l'eventu, ella livò li sandali front. Sighendu cun sullivazione, hà purtatu sneakers còmoli Adidas nantu à i peri feriti.

Katie Holmes hà presu a so sfida incantevuli
Leghje ancu

Tali vrigogna ùn hè micca succorsu, se Holmes anu sceltu piu di un grandore maiò, l'utenti di l'Internet sò sicuri. A vendita ùn era micca u tagliatu di Cathy è l'attrìzia era una vittima di a moda, assume.