Message in the bottle cù i vostri mani

Sicondu una legenda antica, i missaghji-missaghji in una buttiglia com'è una manera di diventà infurmazioni impurtanti foru utilizati prima di 2300 anni fà per Teofastu, u filòsufu grecu anticu. U scientistu era sicuru chì l'acqui di u Meditirraniu è l'Oceanu Atlanticu cumunicanu cù l'altri. Trascinendu l'acqua in noti di Gibraltari in i vetrate stampati da u tar, era statu capaci di pruvene, perchè dopu un pocu tempu un vasu fu truvatu fora di a costa di Sicilia. Questu pocu affidatu, ma solu l'unicu modu di trasmissioni d'infurmazioni hè stata ripetutamente utilizata, è in particulare per i marinaghji, chì si truvaru in una situazione dilettante da a civilizazione.

Oghje, un missaghju letterale in una buttiglia hè un rigalu originale per un amare o un omu , un souvenir, ma micca un servitu "postale". Cù l'aiutu di questu articulu, pudete fà un amare una sorpresa bella, scrivite qualcosa intima. In modu, un messagiu in una buttiglia fatta da e so mani pò esse un grandu modu di ricunniscenza in l'amore. Solu tirau in u mare ùn valenu la pena, hè megliu a mani u dirittu à personalmente.

Avemu suggerutu chì avete un messagiu in una buttiglia, utilizendu una classe maestru pocile à fà amici o adorate a casa.

Avemu bisognu:

  1. Prima, componi u missaghju di u messagiu, è stampate nant'à una carta di carta. Ricumandemu utilizendu una fonte inusuale chì simula una antica scribotta furtuna. Accurately crumple the letter in the ball, unfold it. Questu hè necessariu per dà un missu messed up.
  2. In una puchina, pour a mità di u tazza d'acqua, pìglia à foglie è fassi mette in 4-5. U liquidu rifluccu avarà a essiri nurmariu. Allora tira a corda per piglià un ombra brunisatu.
  3. Rinvule l'embiu, pigliate e rètuli existente, accumpene cù un papatu di tissuti è vultà. A napkin s'impateghja i rossi di umidità.
  4. Pusciu un rossu marronu in a buttiglia. Prima, assume l'umidità beni (questu hè in casu si sferisce in un vasu affacatu). In siconda, u risu duverà cum'è una dicurazione eccellenti.
  5. Avà infurmatu nantu à a "letteratura". Untuffùtu arrugatu in bocca moltu di e sacchetti di tè. U papetu acquistà una struttura rapùta è ùn sera inghjustata in un color brownish.
  6. Quandu a foglia hè secca, fassi pianu pocu secondu à u caldo friddu coccu (in fattu, tè forte). Inoltre, credi un pezzu di carta u tagliu di una matchbox. In seguitu avà serà pussibule di appricà a data di "mandatu" l'ampolla è infurmazione nantu à u mandatu - a similitude di u post stampu.
  7. Siccome a lettera si deve in u fornu à una temperatura baixa (circa 30-40 gradi). À una temperatura più altuure u vostru messagiu pò accupari u focu! Ci hè bisognu di piglià l'lettera currettamente, perchè diventa forti fràfica dopu a siccà.
  8. Fate u missaghju in un tubu è in u centru ind'è una corda, chì era imbastitu in a preparazione di cullezione, è secondu.
  9. Restu in a buttiglia una lettera, cunfine, suvaru è aghjunghje una rutta di carta addivata cù un stampu à u collu.

L'articuli di buttigli cù missaghji, fatte nantu à a basa di sta classica maestria, pò esse diverse. Sì ùn avete micca pienu di trascurgate à l'acqua, un bonificatore regulare serà bastatu. Cum'è una decoru supplementu, pudete aduprate fiori sicchi, sisal floristicu, pedi di culore di mare - qualcosa chì pari apprupriatu per voi!