Cyclamen - trasplante

Cyclamen hè una pianta casa assai efficace, chì hè ancu chjamata viulina Alpina. Hà belli fiori di una varietà di culori. A pianta hè assai licurosu, fiori à u stessu tempu 10-15 peduncles. Di sicuru, una tale pianta prupone una cura speciale. È u trasplante di u ciclamenu deve esse rigurusi accade à e regule.

Cumu trasplantà un ciclameu?

Cyclamen trasplante à a casa hè realizatu in parechje casi:

In micca casu duvete tuccà a pianta durante u so fiori. Inoltre, ùn pò micca micca trasplantatu più di 2, massimu 3 volte à l'annu. U solitu, u fiore hè trasplantatu dopu à vultule è prima di l'iniziu di un novu bugnu. In regula, questu perdurenu di u lugliu.

Trasplante di ciclamenu annu trascorsu hè necessariu, cum'è a terra hè impaurita è a so struttura aggrava. Duranti u trasplante, u sustratu devi esse sustituitu solu, è ancu e raghji mortificati deve esse ancu eliminati.

Inoltre, u traspurpenu di ciclichi hè mandatu immediata dopu a compra. In regula, a pianta hè vindutu in un pote chjucu, è e so radichi occupanu tutta l'u spaziu in questu. In questu locu, u fugliu perde sosuli utili, chì significa chì ùn viaghjà nentru à fiorta tuttu u nostru ochji.

U chjaru di u ciclamenu duverà cumparerà a turba, a sà, l'humus è a terra di fonti in una ratio di 1: 1: 1: 3. Prima di cultivà, deve esse bè calificatu in u fornu o trattatu cù suluzione di manganese.

U pote per u trasplante hè elettu da secondu l'età di u ciclame. Per esempiu, per un fiore di puttane, una pignata cù un diametru di dice centimetri hè abbastanza, è per una floritura di tri anni hè di circa quinze centimitri. Ùn bisogna micca trasplantà a pianta in un pienu massa grande - l'acqua in quandu stagnate, i radichi cumincianu à pudendu.

À u fondu di u pome, a pratica di drenaggiu hè stabilitu prima, a pezza a cumpusizioni di u mischju hè speduta da a mità l'altura di u pome. A Terra ùn hà micca bisognu à rimbursà, hè stata sfurzata è aria. U fiore si deve currettamente da u cuntinuu cuntrariu, situata in u centru di u pruggiu preparatu è, sopra à pesu, aghjunte a terra.

A pianta pianta hè sguassata à un locu chjucu è chjucu, induve ùn ci hè scandalizante di u sole. Regiu in u primu mesi dopu u trasplante hè micca spessu. Un mumentu dopu, quandu u ciclicamenu hè ben stabilitu, pudete fà u primu vestitu supraniore .