Furtuna scotica - nome

Kilt - questu hè u nome di a faglia scotica, chì, cum'è parechji seculi in l'annu, hè un elementu di u costume di u tradiziunale in Escocia. A storia di a fede scotica hè arradicatu à u distante di u XVI sèculu, ma oghje ùn ha micca perditi a so rilevanza. Dopu a tradizione centu anni, assai pruvvidenzi scozzari pusonu una faldella in una gaita chì rapprisenta u spiritu di libertà è masculinità à l'anzolia. Se in u passatu u ghjocu, chì includia kilt, calzini, capelli, borsa di coiu è di cuteddu, era dispunibile per tutti i Highland Highlanders, a ghjente l'interpretazione moderna di u costume nazionale custate una sumione annu quandu più di 500 pio.

Storia di Kilt

A fascia, chì a mità di l'omi de l'Escocia hà duratu à u principiu di u XVIII seculu, era chjamatu un grande kilt, perchè rapprisenta un corpu multimetru di una rugna in una cascheta. Trascendu nantu à a terra, l'omi raffinavanu in lochi, pusonu nantu à questu, è impannucciate in ghjiru à i maletti. In modu, u nome di u feste d'omi scoccia hè stata a tecnulugia di poni. A parola "kilt" traduce com'è "indumentu tutta di u corpu". Dopu aprià u cinturione nantu à u tela è cuminciò a so fini libbira nantu à unu o dui spalle, a ropa hà acquistatu u listessu modu chì pudemu osservà oghje. Grazie à questu veste universale, l'omi ùn avìanu micca spessu disgrazia durante i muvimenti, a fasgima crescita rapidamente dopu à a chjagua, chì travaglia u terrenu pantanariu. In u primu settore di u 1720 un grande kilt si cunvertiti in una chjuca, avendu perde u so mantellu. Questa trasfurmazioni si averebbe da Thomas Rolinson, un omu di business di Lancashire. L'scopu assicuranti offrì i so impegni à taglià u mantellu da a prughjettiva per ùn averebbe micca firmà da u boscu. A fasgone in a casottu esculda sopravvive assai. Da 1746 à u 1782, hè statu pruibita - cusì l'inglese castiguò l'scuzzesi per u ribellioni di i Jacobiti. È solu in u 1822, cù a presentazione di u Rè Giorgiu IV, u kilt novu novu si praticheghjanu u rolu d'un simbulu di l'identità di l'autore.

Scuccu, chjamatu ancu a fede scotica, hè stata fatta di lana naturali, pittatu cù l'aiutu di tingi naturali (foglie, fiori, biscotti). U patruni di a fede scoccia servia cum'è un signu di appartenenza à un clan particular.

Furtuna scotica in un vestitori di donna

A fascia hè un elementu indispensabile di u vestitori di a donna, a cage hè una stampata , chì hè imaginatu cù una regitazioni enviglianti in a tendenza, è rossa, negra, bianca è verde sò culori clàssici, per quessa hè abbastanza naturale chì u "Scot" si stalla in u vestu di a bella meza di l'umanità.

Fasci d 'escadenza per a fimmini - una cosa capriciosa, perchè l'impronta in a cage hè un accentu brillanti, attraientu l'attenzione. Questu significa chì a quistione di ciò chì dà una fede scotica hè stata avvicinata responsabbili.

Li picciotti giovani avianu bisognu di scelta à favori di "scotties" curtu, chì sò aggraditi cù turtlenecks è brusgiuni monotonichi di colori classici, cavalli, cunnetti curtite. Cù sportivi, sapori di ballet, stivi di ankle è anziani sapelli massivi nantu à u focu di u focu in a cage in armuniosi superb.

I femini di età midiata sò cunsigliate per vèstinu "tartanu" in longhi sottu à u ghjinochju di i calmosi. I mudelli spargugliati di faldes in a gaiola sò interessanti à veddi cù i scarpi in tacchi constantemente, stivali alta. L'imaghjina pò esse supplementata cù una chjappie incodata o coghju di corta. È ùn avete a paura di vede cum'è una scola o un maestru rittante! Se vulete supplicà u "Scotch" cù a cavalcatura è i scarpi, l'imaghjini sarà esse stylise, stretta è à tempu cunflittiri.