Aromatizzanti cù mani propriu

Hè cunnisciutu chì a cunsulazione di a casa hè cunsistenti di e cose chì ùn sò micca impurtanti di prima vista. Un aspectu impurtante di un passimbu cómodu in u vostru propiu casa hè a mancanza d'odori ingannava. Di sicuru, ora ùn hè micca un prublema - in qualsiasi supermercatu pudete sapori o purificadori di l'aire. In ogni modu, à a luce di a pupulazione di l'ecologia, vi rigalemu a familiarizà cun l'facilità di fà un sapori naturali.

Cumu fà una aranura - materiale

Per creà un sapori naturali, bisognu d'acquistà i seguenti materiali è ingredienti:

Cumu faci un Gel Sabor - Classe maestru

  1. Allora, u nostru sapè futuru serà creatu nantu à una basa di gelu. U gelu stessu hè fattu di gelatina: duie zuppi di a sustanzzioni ci anu spulatu cun una picca cassa d'acqua è si spiccatu da 15-20 minuti.
  2. Quandu a basa hè pronta, cuntinuamu à preparalli a fragranza cù i nostri propri mani:
  3. Aghjunghjite una piccula cantata di tinta à a gelatina.
  4. Calami da circa 50 g di acqua è vintu in a mezcolita, calachja longu.
  5. Quandu l'acqua si sona, fate 5-6 ml di glicerina in u sapori futur. Doppu cun gentilezza, ma cunceta cun simpaticu cù una cullette.
  6. U vetru di vetru disponible à a vostra disposizione deve esse lavatu è siccatu prima. Drip in un cuntagliu di 20 drops of your aroma favorito. Se decide un cunfluiscenu uni pochi di sfarenti, piglià 10 friddi di ogni oliu.
  7. Dopu à quessa, a suluzione di gelatina falla à vende in a mezana gelatina cunfilmata. Se ci hè un desideriu, aghjunghje à e raghji di u liquidu o fogli di a zucchera.

Appena a mezcla di gelatina aghjunghje è puderà utilizà a fragranza. Hè ricompatente per creà diversi sapori per a casa cù i so propria mani cù sfarenti arori. Questu permette à vedà a prufittà di l'aranciu chì si cunforme l'umore à ogni mumentu.