Oliu d'oliva per a fàccia

Quandu aghju avutu un picculu ispulu in u mio mani, i linii da "A Tales of the Dead Princess è i Seven Seven Knights" di A. Pushkin vindutu à mente: "... Pianu u mio speculo, dite, dete chì a verità sana sò informati ..." È per un mument ti senti una reina fata, una ghjovana è statale, in vestiti reale è cù una corona in a so testa. Smile, mi circà à u specchiu, è da stà stanqueu di i preoccuparii ogni ghjornu ùn hè micca una face reale. Serà triste, ma hè cunsulazione chì ùn sò micca solu. Inoltre chì à calmà è cresce in u torbellino di a vita quotidiana? Bé, no! Sò una reina, è? Sì sì sì, dopu uni. Cumpigliaremu un esercitu di e fidanzità di i cumbattenti di a bellezza, è a nostra arma principale serà elettu face màsculi basati in l'oliu d'aliva.

Perchè stu ghjornu?

Pudete avè una pregunta naturali, chì hè cusì valore per a pelle di a fàccia di l'oliu d'oliu? Bonu, trattemu cun questu. U primu, hè un pruduttu naturali, chì significa chì hè salvu per a salute, micca allergii, eccettuali. Siconda, in l'oliu d'oliu cuntene un settidu chinu d'essenziali per a salute di a pelle, è u corpu in tuttu, ingredienti. Sti antioxidanti vitamini A e E, è l'aciditati monoinsatuati, è a vitamina D di vitrughju di calziuni. Terzu, sicondu i scientisti, à u cuntrariu di l'altri olii vegetali, l'oliu d'oliu hè assimbitatu da u corpu, independentemente di u metu di applicazione. E, fourthly, avè un effettu emulatu, regeneratu è effittante, stu pruduttu hè u più adattatu per a lotta per a bellezza di a faccia di una donna. Bonu chì, cunvince? Allora accuminciassi à l'azzione pratica.

Mètode di applicazione

Cumu pudete applicà l'oliu d'oliu à a fàccia, è in quale casu? Prima, in tipu, cum'è manera. Se tenete una pelle seca sensibule, fà rendeffè fà à a luz di u sole, di friddu o à l'altri effetti naturali, da prima d'abbandunà a casa, appiccau un pocu oliu d'oleja. Utilizendu stu metudu, ùn pruvate micca solu, ma ancu rejiminate significativamente a pelle di a faccia. Hè diventate velvety è elasticu, piccolo mimite arrugas à a bocca è l'ochji seranu allisatu, è i labbra da i piumi dissipati è i scalunziate scuru sarete un bulu brillanti attraente à l'attitudine masculina. Pigliate una donna hè un piacè.

Siconda, l'oliu d'aliva sirve com'è un fundamentu eccezziunale per mascaras faciales. È, solu per u sicondu, è per u grassu. Senza ùn abbiusce micca quistu medicazione si tenete a pelle di furtezza dolce è ùn hè micca sempre trenta. È avà parechji ricetti:

  1. Macchione di frutta da una pelle seca. Pigliate parechji parte di u grippu di qualchi frutti o di fruttu nantu à a manu è caldu calmu in oliu d'oliva è fate tuttu ciò chì sia fatta. U mistu resultanti hè applicata à a faccia è mantene a mascara per 15-20 minuti. Pigliate l'acqua cale, senza sapellu è toccu a pezza di a pelle. I migliori ingredienti sò manzana, strawberry, peach, cranberry, raspberry or gooseberry. A listessa maschera pò esse fatta cù patate, pepino, zia francese o col.
  2. Mask di cottage cheese e ova nantu à l'oliu d'oliva per a cunfinazione è a pelle seca. Libra bè 1 coperta. culletta d'oliu d'oliu cù 1 tbsp. cucchiaio di casgiu grassi è 1 ovu. Aduprate a mistura nantu à a faccia è lasciate durante 20 minuti, poi arringe cù acqua calde. Per Enfortece l'effettu quì si pò aghjunghje più è una cullette di meli, se ùn hè micca allerggica.
  3. Mascara per a pelle sensitiva. Cogni d'oliu d'oliu mischieru cù u listessu cantu di purpura di banana e rìmpie in un rossu finu. Scumpete tuttu è applica à a pelle durante 30 minuti. Pigliate l'acqua calda è purghjite a to face cun una bagnu pani.
  4. Scrub based in oil olive. A 3 tbsp. cullini d'oliu piglià 2 ctesi. spese di zucca di limonu è 0,5 tbsp. una cucima di cafè moltu è aghjustà cù cura l'ingredienti. Aduprà a machja cun movimenti di u lume, fate finamente maschizendu a pelle, è colpi immediatamenti. Questa ricetta hè perfetta per a pelle grasa è cattiva in una ghjovana età.

Questu hè utile per a pelle di a vista di l'oliu d'aliva. Una arma strategica vera à a fronte per a bellezza di a donna. Pigliate à l'armamentu, l'utilizza, spirimènza, è esse felice.