Donutte cù u latinu cunclusu

Donuts cun latti cunghjuntu - hè un pianu veramente dulce è coriu, chì in ocasu avissi a essiri cunvucatu. Per fà cose cum'è una prunezza hè simplice è abbastanza rapidu, è u risultatu ùn solu un solu centimètre extra nantu à e zuppi, ma ancu in un bon di l'umore di l'unicu dulcezza dolce.

Cumu fà e donuts cun u latinu cunghjuntatu, avemu capitu in stu articulu.

Ricetta pè donuts cun latti cunghjintu

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparazione di donuts cun u latinu cunclusu, hè necessariu d'attivà a levatrice seca. Per fà questu, fate a borsa di levitu (no hot!) L'acqua, aghjustate un pocu di zuccaru è si lasciarà finu à l'apparizione di scuma nantu à a superficia di u liquidu.

Quandu u frasu hè attivatu - andà finu à ghjunghje a pasta. In a misura di levadina aghjunghjenu u zuccaru restante, a mantra funnuta, oghji u farina batteci. Prima di aghjunghje unu di i ingredienti chì seguenu, l'anu deve esse cumpletu. Prestu di pani di donuts cun u latinu cunghjuntatu, lasciate à rimbursà in un locu calùnciu, è finu à ch'è duverà - l'amellà è dividite in porghje, a dimensione di un futuru donut. Ogni donut di zucchero hè struitu in un capeddu finu, in u centru di quale ponu una cullizzioni di latti cunghjuntatu. Avemu a prutezzione di e tonde di u pastellu per chì u risultatu hè una bola. Fritto i boli findi in fretti finu à marroni bianchi, si sparghji nantu à u napulinu, è davanti à a serve sprinkle cù u zucchero pulmuniu.

Cumu fà u donut di furmagliu cù u latinu cunclusu?

Ingredients:

Preparazione

Pienghje i vacchi di u zuccherinu è biancu. Aggiuncenu furmagliu, farina è sutone potted, mettite a pasta bien.

A massa di curda tutta hè divisa in porzi urigginali in una bufalina, per questu, a pani è spooned convenientemente, fugliate in a farina è si furmette in una bola.

In un pappellettu bè muratu, o una padedda, fassi u oliu vegetale. Pigliate a bola di curda, appiciezzà a so apicultori trà e palme, aghjunse a cullizzioni di u latinu cunzistenti in u centru di u pastellu furmatu è aderiscenu i verni.

Fritte u donu di furmagliu per unepochi piezzu à un tempu finu à u doru brunzu, sirviva, sbrizza cù u zucchero pulmuniu.