Signs u 8 ottobre

U ghjornu 8 di uttroviu hè assuciatu cù a memoria di San Sergiu di Radonezh, chì intrinu in a storia di a Chiesa Ortodoxa Russa com'è un santu è profundamente reverendu da e persone. Nta i campagnari, hè cunsideratu cum'è patronu di gaddini.

U 8 di uttrovi hè u ghjornu chì Sergiu di Radonezh hè smurzatu durante i servizii di a chjesa; cun ellu sò culligati è sinistru , chì indicanu u tempu di u invierno.

Signs in u ghjornu di Sergius di Radonezh

U Memorial Day of the Monk hè commemoratu da travagliu. U 8 d'ottobre hè cunsideratu un bonu ghjornu per tagliata di cole è scunni per a vendita di gaddini. In modu, a carne di pollo era u tipu di carne in questa ghjurnata nantu à a tavula, cù u cibo festivu è riccu.

A Cabbage hè stata cuncintata u 8 di ottobre, cum'ellu si crede ch'è u so primariu di salatura puderia purtarivi à a misura è di sporche di u pruduttu.

Observatu è u statu di a natura.

  1. L'omini di u persone di u 8 d'ottobre si dichjaronu: se a neve cadiu nantu à Sergius di Radonezh, u ghjornu invernu veratu vene u 21 di nuvembre, in u ghjornu di Mikhailov.
  2. Ma si a foglia di i bedini ùn anu micca chjappu di questu tempu, era cunvinta chì a neve ùn fate micca prestu.
  3. Sì stu ghjornu era u clima incridibile, dopu stà sicondu parechje persone.
  4. Determinatu u tempu di u prossimu invernu è a direzzione di u ventu: u southern foreshadowed un invernu cálibu, u nord - severu, è u guvernu occidintali.
  5. Signs u 8 d'Ottembre avè notatu chì ùn era micca spunenti per Sergiy Radonezhsky per avè un'altura di nevicata, ma sta neva ùn durria micca longu, rápidamente funnulatu è ùn hà micca presumighjà u principiu di l'invernu.
  6. Se a bola de neve in questu ghjornu cariu per a prima volta, era cunvinta chì, prima di u principiu di l'invierno, ùn serà micca menu di quaranta ghjorni.

In a neve chì cascà nantu à u ghjornu di Sergiy Radonezhsky, i signi di u populu di u clima u 8 ottobre hà permessu di determinar u rendiment di l'annu dopu. Cusì, per esempiu, era creduutu chì a neve chì cascà nantu à a terra umita è coperchio tutta, era un furzone di una vendita futura nova . Sì, era seccu, prumesse un veru estiu a prossima annu.