Signos e costumi di i Sretens

U 15 di frivaru 15 fu costumendu celebrà u sviluppu cumu a reguli di l'igiene. A ghjente in a maiò parte di i persone perceive stu ghjornu per a fine di l'invernu è l'iniziu di a primavera. Ci sò diverse signali è i costi di i Sensei , chì sò più in relazione cù u clima. Per esempiu, u tempu nantu à questu ghjornu hè ghjudicatu nantu à a primavera. Sì a nuvola Cascate, significa chì a primavera hè longa è chiuviva.

Signs è i costi di u Salvadore di u Signore

Dapoi u tempu anticu, u populu hà cridutu chì in quellu ghjornu u ventu sopra tutti i spiriti maligni da l'arburi. Inoltre, i pirsuni pensanu chì u più forte u gustu di u ventu, u più fruttu sarà coltu. Parechji sò ancu surtuti è aiutava a natura, è muvia l'arburi. Una altra tradizione hè ligata à l'animali, perchè e persone pruvate di alimentà i pollastri in modu cusosa cusì per puderà portà bè. Hè cume chì l'acqua cunsacrata in a festa di a chiesa anu una energia speciale è pò esse aduprata com'è una guariscenza.

Ci hè a tradizione è i miràculi per u Salvadore di u Signore, ligatu cù a furtuna è a prosperità. In questu ghjornu hè pruibitu di mette un purse nantu à a tavula, perchè in questu modu pudete sparghje u vostru furtuna per un pezzu. Sanctificate in questu acqua di vacanze pò esse usatu per cunducerete un ritu per attruvarà bona furtuna. Prima di a me ghjorni, hè necessariu di valdi l'acqua in un vinu ordinariu è impregnassi nantu à una tassa cummigliata cun un mantellu biancu. À ogni latu avete da mette duie candele in a chjesa. Dopu quì, leghjite u "Nostru Patre" tri voti. Allora pigliate trè grani, aghjunse u cuntinuu nantu à a tavula è dicendu:

"Cumu l'flussu di l'acqua, perchè e valdi di u ventu, fallimentu fracasseranu, u problema si spusarà, u servitore di Diu bagnachjarà (nome) cù a rocca di a mattina, sarà frescu cù u ventu. Ci hè un servitore di Diu (nome) furtunatu, intelligente, tuttu sullivanu, tuttu sera cunnessu, tutte e furmazioni è e prudenti sparghje, cum'è ùn eranu micca! Parolle chjate, è a chjave hè spada ".

I candelli ci anu da esse lasciatu solu. U liquidu Conjured devi esse in bordu in trè ghjorni. Un altru sigmentu o ancu una credinità hè cunnessu cù a festa di u sillà - l'acqua di curazione alleva di parechje malatie, è ancu hà un effettu prutore, perchè sprughje rinatorii in a casa.

In questa festa di a chjesa, puderete dumandà à l'esercitu di u desirnu, hè sempre necessariu turnà à l'Orienti à u mezu d'ellu è dice queste vuci volte:

"U pòpulu si trova à a porta di tempiu, ncontra u populu di Ghjesù Cristu, u zitellu. Mamma Maria cù Cristu vai, Simeone l'arichetti. I venerate à a porta di tempiu, I, servitore di Diu ... (nome). Adore u Cristu infante, aghju davveru à a croce di Diu, mamma di a Mamma di Diu, aghju davveru in terra. È sussurru à Cristu in l'mo ore u gustu estimatu (per chjamà u desideriu). Cum'è a ghjente si ncuntra à e porte di Cristu, u mo vulintà prestu prestu prestu. Amen à e mo parolle. Amen ".