Tomate "Evpator"

Per un alloghju campatu, com'è regula, i ghjardinani selezziunate i varietà di u viticultori di u pumadoru chì ùn mancanu pasynkovaniya, è per i lochi varietà altri. Questu hè fattu per utilizà a zona di l'invernamentu in u modu ottimali. Unu di l'hibridi indeterminati (cun ​​creazione più di 2 metri) hè a varietà di tomate "Evpator".

Description di u tomate "Yevpator" F1

A varietà hè pensata à una dimostrazione più grande di i cinemes di serra è di i vitale sericelli, chì face adattatu per cultivà in a splutazioni agricula è di e grande affari agriculi chì sò specializate in prodotti vegetali, ma "Evpator" cresce in i letti. I vantaghji principali di l'ibridi sò un tempu di curatura curretta (apprussimamenti 105 - 110 ghjorni) è altu rendiment (finu à 44 kg / m²).

Tomato "Evpator" hè una pianta forte, forti chì hà crescente, chì necessitanu una pasynkovaniya cura. Hybrid hè carattarizatu da una bona resistenza à i malatie, cracking di frutti, fungus putrefactive formations, è razzi di nematodi.

I frutti di u tomate sò di furmuluni rossi, di u listessu uguale, cù una superficia perfetta perfecta, culore rossu vernu, pesanu 140-160 gramma è qualità favurizatu. Grazie à a densità, i pumati ponenu un trasportu longu. A varietà di tomate "Evpator" hè excelente per u cunsumu frescu, hè ancu utilizzatu per a prisirvà, preparazione foresta per l'inguernu.

Cultivazione di varietà di tomate "Evpator"

I Seeds di piantini sò impanzati in marzu. U territoriu deve esse ligere è arricchisci. Hè desirabili per trattà u tarrenu prima di simminà cun una solu suluzione di permanganate di potasio. I sementi sò benne sementi à una distanza di 3-4 cm. Una sola fertilizazione si faci cù un fertilizzante cumplessu. Dopu L'apparizione di e dui foglie principali si stalla u pianta hè divè, è deve esse cunsideratu chì l'intramazzione trà i rimè duvunu duverà circa 15 cm. A piantazioni duverna postu secondu a zona climatica: da mità di maghju à prima ghjugnu.

Per creà e cundizioni per u crescita, un torzu hè lassatu in a pianta, cuntinumente aduprà passagiotti. L'arbulu hè attaccatu, da u tempu à tempu d'aumentà a altezza à u quale a lotta hè fatta. 12 giorni dopu à u disembartamentu, hè un ingrossu cumplettu è u nitratu ammoniu hè statu introduttu. Dopu à 10 i ghjorni, guadagnanu u vestito di ghjuchendu di u zuccherinu. Rieggiare a cultura hè bisognu abbundante è frequente, u latitudine hà da perghjuntà annantu.

Quandu crea cundizioni pienu, u tomate "Evpator" vi cunzummente piacevi cun una vendita excellentu!