Cucina scandinava

Quandu crea una coccia, ùn si trova assai mobiliu, solu l'elementi più necessarii. Hè tìpica, hè una cucina di cucina chì hè un culore naturale naturale o blanqueciutu, una tavula, sulari è stantoni. Cunsiglii cù vitture mobili, elementi di vetru o metallu chì sustenenu e "razzi frà" di stu stile.

U culore chjare di u Scandinaviu , utilizzatu in l'internu di a cucina hè biancu, hè presente quasi quasi in ogni locu - in mobili, in decorazione, in accessori. À a stanza ùn pareva micca untuvutu è monofonique, u culore biancu hè dilujatu cù sfumalli naturali: blu, marrone, sabbia, grisa. U culore di u latte funnamiu è a crema sò cali, è l'accentu turcu è giallo aghjunghjenu luminosità.

Disa di cucina in scandinava

A dicurazioni interni hè duminata da i materiali naturali: i mura sò imbarcati, trimati cù pane decorativi di lignu, di ristorante o di brickwork, u pianu hè riddùttu cù tabelli di stile, stile o pietra.

Un rolu più impurtante in u disignu di a cuisine scandinava hè di luci. Hè obligatu quantu pussibule, cusì hè megliu di colghjarè cortini trasluzi luminati nantu à i finestri, chì trasmettenu a luz di u sole. Se a finestra hè chjesa, pudete fà senza cortini, è applicà l'alumbra artificiale: attraversu paravane è di luci, illuminazione di travagliu è facciate.

Da l'accessori, tovuti, tovaglioli di linu, platti di tagliata, tappe di coperto, di pezzi, è, sicuru, ciuchji cun fiori verdi sò boni.

Stu "cuncessu naturali" hè statu perfetta per una sola stanza, ma dinò per a cantina non petite in scandinava.