Ova di bovini - bona è mala

U gustu duie cunservazione cù prudutti strammi o una cuncipitu imprevisu di prudutti. Questu pò pari inuditori è senza gustu, ma per ghjudicà u pruduttu, deve esse pruvatu. L'attitudini pocu attrattivi o l'inusualità ùn volenu micca chì u pianu hè indignu di a nostra attenzione.

A prutezza di l'ova di boi hè utilizzatu bè in parechji paesi. I piacenu decorati cù testuli di toru sò sirvuti solu à i più carichi. Cusì, è questu dolce ùn hè micca prezzu.

Chì hè ùtule per l'ova di bovini?

Dapoi u tempu anticu, ci hè stata avutu chì u benefiziu principalu di i ovi di i vacanti hè chì cuntenenu hormonate chì migliurà a forza masculina. In ogni modu, sta visi hè solu parziale veramente. Stu pruduttu pussedi l' hormone in a cumpusizioni, in ogni modu, per a so pruduzzioni, l'ova di u bovinu devi esse cunsumatu crudu. Ma l'ughjettu di carne crusta ponu esse cunsequenze negativu, postu chì i testi sò casi sempre infatti cù parassiti, chì pò esse tumbati solu da u trattamentu termale.

U trattamentu di a tarra ùn nega u cuntenutu di vitamini in ova di bovini. U pruduttu crudu cuntene una vitamina cunfortu cumpostu di vitamini B1, B2, B5, B6, B9, B12, PP, E è H. Durante u tagliu è rinsicamenti quasi tutti e vitamini sò distrutte.

In più di vitamini, l'ova di bovini cuntene sustanzi minuritarie: magnesiu, fosforu, zincu, calcium , potassiu, sulphur, manganese, iodine, copper, cobalt, flúor, tin.

I prugetti benefiziusi di i ova di u bovine sò manifestati megliu in u pianu nutrizionale. Contenenu un impurtante per l'organizatu di a prutezione di u digeribile, chì faci un ovu di bovini una delicottu diliziosa è satisfaci.

L'utilizazione di stu pruduttu hè cunsigliu per e persone chì hà sappiutu cirurgia. L'uvulinu bovini aiutanu à u corpu piglia più rapidamente è acquistà l'energia.

L'usu di l'ova di bovini hè ancu nutata in cosmetologia. Maschi basati annantu à questu aiutu per aiutà à ridivà i tagghiassi.

Se considerate u benefiziu è dannu di l'ova di bovini, pudete riferite stu pruduttu à utile. U dannu di sta manciosa ùn pò esse influenza solu quandu a tavola hè furnitu di un pruduttu prucessu prucessu. Prima di a cucina, l'ova di bovini deve esse separati da a dinò film chì coprandu, allura u pruduttu deve esse bollita è poi, cutucatu in pezzi è fritteri. In questu casu, pudete assicurà chì ùn ci hè nudda nanzu in u ovu di bovinu, è ponu esse cunsumati senza teme è cù piacè.